Podsumowanie lutego

Gdybym mogła, to w ogóle bym nie robiła takiego podsumowania. Przed samą sobą jest mi wstyd, jeśli chodzi o wynik, ale nie mogłam nic na to poradzić, sesja zajęła mi zbyt dużo czasu i pochłonęła zbyt dużo zapału do pracy i jakichkolwiek chęci. A więc...



W sumie przeczytałam w lutym tylko 4 książki, mianowicie:
1. "Duff. Ta brzydka i gruba" Kody Keplinger
2. "Miasteczko Nonstead" Marcin Mortka
3. "Motylek" Katarzyna Puzyńska
4. "Bezdomna" Katarzyna Michalak
Wszystkie zostały opisane w postach. 

Semestr zimowy natomiast zaliczyłam, więc nie do końca był to stracony miesiąc!

Pojawiły się również posty nie dotyczące książek:
1. Bestsellery Empiku 2015
2. Książka roku 2015
3. Zapowiedzi marcowe
4. Czytać każdy może

- widocznie równowaga musi być!

Rozpoczęłam również trzy kolejne książki, są to "Tylko martwi nie kłamią" Katarzyna Bonda, "Cudowna dziewczynka" Andrew Roe oraz "Tajemniczy uśmiech" Nicci French. Próbowałam wcześniej zacząć "Kod Leonarda Da Vinci" Dan Brown, ale musiałam odłożyć ją na później, a także "Aleja samobójców" Marek Krajewski i Mariusz Czubaj, niestety została mi odebrana nim zdążyłam się dobrze rozkręcić. 

Udało mi się również przesłać pytania do Pani Katarzyny Puzyńskiej, autorki serii o Lipowie, teraz tylko czekać na odpowiedzi oraz poprosiłam wraz z tłumaczką o zgodę na "wywiad" panią Kody Keplinger. Na razie czekam na odpowiedzi z niecierpliwością. 

Najważniejsze jednak- znalazłam mnóstwo cudownych perełek, które zaobserwowałam i zamierzam brać czynny udział w ich prowadzeniu bloga, będąc komentatorką i lojalną czytelniczką! :)


Mam nadzieję, że z marca będę chociaż trochę zadowolona, miłego wieczoru!

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. 4 książki to i tak dobry wynik,biorąc pod uwagę Twoją sesję :) Ja rok temu podczas sesji,czyli w sumie przez dwa miesiące licząc z poprawkami nie przeczytałam żadnej książki :/ Dlatego szczerze gratuluję i życzę dalszych,jak najlepszych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko jestem rozczarowana, bo miałam się nieco poprawić :/
      Ale dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  2. Nie każdy ma tyle czasu co ja, aby czytać. Stąd taki właśnie wynik.
    Od dzisiaj zapraszam Cię do obserwowania, nie na Onecie, ale na blogspocie. Przeniosłam się - http://monweg.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodałam do obserwowanych, im więcej tym lepiej, będzie co czytać! ♥

      Usuń
  3. nie czytałam żadnej książki z powyższych.
    Zapraszam do mnie;)
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kod da Vinci" baardzo polecam :)
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś początek nie może wciągnąć, więc na chwilę odstawiłam na potrzeby innych książek, w które wkręciłam się od razu! ♥

      Usuń
  5. 4 książki to wcale nie tak źle. Oby marzec był o wiele lepszy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mam taką ogromną nadzieję! :D

      Usuń
  6. 4 książki to super wynik! "Bezdomną" mam na półce, ostrzę ząbki :D

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Słownictwo może trochę odpychać, ale z drugiej strony na ten temat nie da się mówić spokojnie!

      Usuń
  7. O nie wierzę! Ja właśnie teraz czytam "Bezdomna", mam nadzieję ze recenzje napisałaś, ale jeśli tak, to znajdę ja dopiero po przeczytaniu ;)
    Wpadłam i zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opis i odczucia bardziej, recenzji jako takich prawdziwych nie piszę, bo nie chciałabym za dużo zdradzać, sama tego nie lubię! :D Podziel się jak skończysz wrażenia, proszę! :D

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka