Ach wiosno, to Ty?



[źródło: otchłań internetu]


Moi drodzy, Wy również tak tęsknicie za wiosną, świeżym powiewem wiatru, hulaniem po dworze w swetrze? Tak bardzo chcę, by wszystko ożyło, by świat obudził się z tego letargu! Chciałabym móc wreszcie siedzieć na przystanku autobusowym i nie trząść się z zimna, tylko móc wyjąć książkę, spokojnie usiąść i zanurzyć się w lekturze. Mam już dość tego ponurego padoku, chcę, by nastąpił rozkwit! Mam ogromną nadzieję, że dwudziestego pierwszego marca to nie będzie tylko początek kalendarzowej astronomicznej wiosny, ale i również takiej którą odczujemy w atmosferze! 

[źródło: otchłań internetu]

Na ostatnie dni miesiąca przygotowałam sobie swego rodzaju wyzwanie! MUSZĘ przeczytać cały stosik biblioteczny, zanim dostanę rachunek za przetrzymywanie! A oto tak się prezentuje lista, z czego dwie książki są już rozpoczęte! 


"Co z Ciebie za matka" Paula Daly- status: rozpoczęty
"Pamiętam Cię" Yrsa Sigurdardottir- status: rozpoczęty
"Zaczekaj na mnie" J.Lynn
"Kurort amnezja" Anna Fryczkowska
"Cudowna dziewczynka" Andrew Rose


Chciałam zrobić dla Was konkurs na powitanie wiosny, ten który obiecałam kiedyś, niestety na razie nie mam takiej możliwości... Obiecuję jednak, że wkrótce spróbuję się spiąć i coś zorganizować.




Razem z moją Aris wyczekujemy tejże wiosny!

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. O kurcze, ale masz cudownego królika :). Kiedyś też miałam swojego uszatego przyjaciela w domu :).
    Też strasznie brakuje mi wiosny i ciepełka, jednak pocieszę Cię, że byłam ostatnio na działce i rośliny już czują, że wiosna nadchodzi bo coraz więcej pączków na drzewach a i tulipany wychodzą coraz śmielej. Tak więc mam nadzieję, że teraz będzie już tylko cieplej ;).
    Życzę Ci szybkiego i przyjemnego czytania bibliotecznych pozycji :).
    Pozdrawiam serdecznie,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Ooo, króliczki są super, a jakie kochane! (oczywiście zależy od charakterku, czasami trafiają się zołzy i złośnicy... :D)
      No to świetnie, ja już wyczekuję wiosny w oknie!
      Dziękuję bardzo! :)

      Również pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W imieniu mojego Króla- dziękujemy! :)


      Pozdrawiam, buziaki.

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka