LBA po raz pierwszy!



Zostałam nominowana przez Weronikę z blogu Książkowy świat wyobraźni, za co bardzo Ci dziękuję, kochana!


1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Szczerze powiedziawszy to nie mam ulubionych piosenek. Za to bardzo lubię na przykład Nickelback- Lullaby, mam z nią bardzo miłe wspomnienia. 
2. Ulubiona książka z dzieciństwa?
Zdecydowanie będzie to "Mały Książę". Odkąd pamiętam byłam w tej pozycji zakochana, nawet jeśli na początku nie bardzo pojmowałam znaczenie głównego omawianego problemu- przyjaźni. 
3. Jaki jest Twój sposób na stres?
Niestety jeszcze takiego nie odnalazłam. Powiedziałabym, że czytanie książek, jednak nie jest to prawda. Kiedy się stresuję, nie jestem w stanie robić nic. Z reguły wtedy kładę się spać, jeśli pozwalają mi na to okoliczności. Jeśli nie, to mój organizm zjada się sam. 
4. W jaki sposób, oprócz czytania, zabijasz swój wolny czas?
Jako studentka i pracownica niewymiarowa nie mam zbyt dużo wolnego czasu. Dochodzą jeszcze obowiązki domowe i bum, cały dzień zwalony. Często jednak gotuję, a raczej uczę się gotować.
5. Gdybyś miał/miała na jeden dzień stać się bohaterem z jednej kreskówki, kogo byś wybrał/wybrała?
Smerfetkę. Nie pytajcie dlaczego :) Mam nadzieję, że w Waszej definicji mieści się ta bajeczka jako kreskówka. 
6. Jakich dwóch cech nie lubisz u drugiego człowieka?
Egoizmu i skrajnego lenistwa.
7. Czy myślisz czasami o zakończeniu swojej przygody z blogosferą?
Kiedyś nachodziły mnie takie myśli i owszem, zrobiłam to. Jednak po jakimś czasie nie mogłam wytrzymać i wróciłam, tak oto jestem! 
8. Planowanie czy spontaniczność? Co u Ciebie przeważa?
Planowanie. Jestem perfekcjonistką i nienawidzę, gdy dzieje się coś spontanicznie. Nie potrafię sobie z czymś takim poradzić.
9. Czy utożsamiasz się z jakimś bohaterem książkowym?
Nie, każda historia jest dla mnie...historią. Po jej zakończeniu wracam do życia. Czasami sobie myślę "o, to tak jak ja", "jest taki jak ja", ale nie do końca się z nim wtedy utożsamiam, bo wiem, że jest wymyślony.
10. Jaki film możesz oglądać bez końca i nigdy Ci się nie znudzi?
Chyba nie ma takiego filmu, mało mam czasu na oglądanie telewizji, a ostatnio nawet nie mogę przed ekranem wysiedzieć.
11. Gdzie chciałbyś/chciałabyś najbardziej pojechać?
Może nie najbardziej, ale bardzo chciałabym pojechać do Paryża lub do Ameryki! 


Moje pytania:
1. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za dziesięć lat?
2. Co najbardziej "pociąga" Cię w czytaniu? Za co cenisz sobie tą czynność?
3. Wyobraź sobie, że cofasz się w czasie i spotykasz samą siebie dziesięć lat temu. Co byś sobie powiedziała? 
4. Co według Ciebie każdy powinien przeczytać? Taka obowiązkowa lektura dla wszystkich.
5. Jakiego bohatera wyciągnęłabyś z książki, by mógł przeżyć życie razem z Tobą?
6. Co byś mi pokazała u siebie w okolicy, gdybym do Ciebie przyjechała? Taki obowiązkowy punkt podróży.


Nominuję każdego, kto zechce odpowiedzieć sobie na powyższe pytania. Pozostawcie w komentarzu link do swoich reakcji! :)

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. A ja mogę oglądać w kółko "Szkołę uczuć". To mój film życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam to tylko raz i ryczałam strasznie, dlatego teraz boję się to powtarzać! :)

      Usuń
  2. Nickelback! Ta piosenka ich wymieniona przez Ciebie jest piękna. Razem z Avril, Let it go bodajże stworzyli genialny duet, a raczej sam Chad. ;) Co do Małego księcia również jestem tego samego zdania. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Cieszę się, że Ci się również podobają te dwie pozycje :)

      Również pozdrawiam i oczywiście wpadam często! :)

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka