Podsumowanie marca



Moi kochani! Kolejny miesiąc za nami, a ja mam wrażenie, że stoję w miejscu. Nie mam tu na myśli tylko pod kątem czytelnictwa, ale i życia. Wydaje mi się, jakby wszystko toczyło się obok, nie dotyczyło mnie. Ale no nic, przejdźmy do rzeczy! Ważne wydarzenia w tym miesiącu? Nawiązałam swoją pierwszą współpracę z Wydawnictwem Videograf! Jednorazowo, bo jednorazowo, ale jednak! Zaufało mi również Wydawnictwo Novae Res oraz Grupa Wydawnicza Publicat! Jestem z siebie taka dumna i taka szczęśliwa. Otrzymałam również swój identyfikator uprawniający mnie do bezpłatnego wejścia na Warszawskie Targi Książki jako Bloger! Z tego również jestem dumna. Jeśli chodzi o życie bloga:
Przeczytałam:
1. "Tajemniczy uśmiech" Nicci French [recenzja]
2. "Zabij mnie, tato" Stefan Darda [recenzja]
3. "Co z Ciebie za matka" Paula Daly [recenzja]
4. "Michael Vey. Więzień celi nr 25" Richard Paul Evans [recenzja]
5. "Pamiętam Cię" Yrsa Sigurdardottir [recenzja]


Rozpoczęłam również "Cudowną dziewczynkę" Andrew Roe, przeczytane: 160 stron
Z czego wszystkie powyższe znalazły się w postach na blogu.

Dodatkowe posty:
1. Międzynarodowy Dzień Pisarza [link]
2. Czytelnicze nawyki- TAG [link]
3. Ach wiosno, to Ty? [link]
4. LBA po raz pierwszy [link]
5. Zapowiedzi kwietniowe [link]
6. Świat zawirował w brzmieniu Alleluja [link]
7. 11 problemów książkoholika- TAG [link]



Postępy w wyzwaniach:
1. Kiedyś przeczytam: [link
łącznie: 4
marzec: 1
2. Historia z trupem: [link]
łącznie: 6
marzec: 3
3. Kryminalne wyzwanie: [link]
łącznie: 4
marzec: 4
4. Wyzwanie biblioteczne: [link]
łącznie: 5
marzec: 3
5. 52 book challange: [link]
łącznie: 12
marzec: 5

Ponadto moja biblioteka wzbogaciła się w tym miesiącu o takie cudeńka:

1. "Człowiek nietoperz" Jo Nesbø
Książkę zakupiłam sobie w ramach prezentu na Święta, a że była fajna przecena, to nie mogłam się powstrzymać.
2. "Żniwa zła" Robert Galbraith
Dostałam dzięki siostrze, która wybrała sobie prezent za poprawę ocen, a jako, że starsza córka nie może być poszkodowana, to...mogła sobie wybrać coś w ramach tego. 
3. "Zabij mnie, tato" Stefan Darda
Jest to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Videograf.
4. "Złamane pióro" Małgorzata Borochowska
Książkę wygrałam w konkursie u Kasi z bloga Książkowy Termit
5. "Rozum kontra serce" Joanna Kupniewska
Jest to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Novea Res
6. "Pionek" Małgorzata i Michał Kuźmińscy
Jest to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Dolnośląskiego


Jak zwykle znalazłam również mnóstwo ciekawych blogów, które oczywiście zaobserwowałam i stale odwiedzam


A jak Wam minął marzec? W sumie wiem, bo większość podsumowań czytałam! Wczoraj wybrałam się na wycieczkę do Warszawskiego Zoo, moja współlokatorka porobiła trochę zdjęć, więc na poprawę humoru Wam wrzucę ze dwa! :)


Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Gratuluję nawiązania współprac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowych książeczek i nawiązanych współpracy. Sama ostatnio mam wrażenie, że moje życie utknęło w martwym punkcie. Dlatego,aby wyjść z niego robić więcej rzeczy, które sprawiają mi radość:3 Ja niestety na targi się nie wybieram, gdyż troszeczkę daleko.Bardzo dawno już nie byłam w zoo, więc może czas najwyższy je znowu odwiedzić. Życzę Ci zaczytanego i słonecznego kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja również staram się robić więcej, zwłaszcza czegoś co mnie naprawdę uszczęśliwia, ale zwyczajnie mi się nie chce. Mam ochotę głównie spać. Mam nadzieję, że z przyjściem wiosny zima zabierze ze sobą tą moją senność.
      Oj szkoda... Może następnym razem? :)
      Polecam, miłe odstresowanie :)
      Dziękuję! Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gratuluję nowych współprac. Oby kwiecień był dla Ciebie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję! :) Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  4. Gratuluję nawiązania współpracy. Widzę, że przeczytałaś książkę Nicci French. Ja sięgnęłam w zeszłym roku po jej książkę "Bezpieczny dom" i zdecydowanie nie polecam. Kompletnie mi się nie podobała i teraz niechętnie patrzę na nazwisko tej autorki.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Muszę przyznać, że i mnie autorka nieco zawiodła w Tajemniczym uśmiechu. Nie wciągnęła, nie zachęciła do dalszego wypatrywania jej książek.

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Gratuluję zarówno książek jak i współpracy! Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale będe podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A zapraszam, zapraszam. Ciastko, kawka? :D Rozgość się! :)

      Usuń
  6. Z tych książek, co przeczytałaś jeszcze nic nie czytałam... Wycieczka do zoo brzmi fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam szczególnie "Zabij mnie, tato" oraz "Pamiętam Cię" :)
      I jest fajna! :) Zwłaszcza w taką pogodę! :)

      Usuń
  7. "Pionek" mnie zaintrygował? To kryminał?

    Pamiętam, jak byłam w gimnazjum i moja koleżanka za przyzwoite wyniki w nauce na koniec roku otrzymała aparat fotograficzny, lustrzankę. Na tamte czasy musiał kosztować coś około trzech tysięcy. Byłam w szoku, ponieważ w mojej rodzinie nie praktykowało się czegoś takiego. Znacznie bardziej podoba mi się opcja z obdarowywaniem książkami - drobne upominki, jednocześnie rozwijające i będące nagrodą za to, że ktoś się postarał :). A "Żniwa zła" czytałam - podobały mi się, choć uważam, że są najsłabsze z całej trylogii. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kryminał. Będę mogła powiedzieć coś więcej jak tylko przeczytam.
      Jak ja chodziłam jeszcze do szkoły to w ogóle nie było nagród, bo nauka była obowiązkiem. No ale cóż, czasy się zmieniają. choć nie było to jakoś dawno temu :)
      Już właśnie słyszałam podobną opinię i teraz boję się zacząć czytać! :)


      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Jako że zareklamowałaś się u mnie to wpadłam :) Wpisałam Cię w blogrolla i zamierzam bywać częściej.
    Żadnej z wymienionych książek nie znam, więc nie mam zdania.
    W ZOO bywałam ostatnio tylko moim, krakowskim, ale może w wakacje uda się pojechać gdzieś dalej.
    Serdecznie gratuluję współprac! Pamiętam jak to człowieka cieszy i motywuje, zwłaszcza w przypadku tych pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wpis ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Gratuluję nawiązanej współpracy oraz wszystkich przeczytanych i zdobytych książek :)
    Pozdrawiam
    http://castleona-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników i mam nadzieję, że lama cię nie opluła :) http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj nie, całe szczęście miałam...szczęście! :D

      Usuń
  12. Oh, wydawnictwo Publicat- marzy mi się, marzy! Może teraz, jak przekroczyłam 100 tys. wyświetleń to mnie zauważą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow te podsumowanie jest cudowne od razu wiem gdzie leciec :D juz mnei zianteresowalo kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka