Przysłowiowy TAG

1. Apetyt rośnie w miarę jedzenia - książka jednotomowa, której kontynuację chętnie bym przeczytał.
"Hotel bankrut" Magdalena Żelazowska
2. Co za dużo to nie zdrowo - kontynuacja, która była gorsza od pierwszej części.
"Losing Hope" Colleen Hoover
3. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki - książka, którą mogę czytać wielokrotnie.
"Zgoda na szczęście" Anna Ficner-Ogonowska
4. Stary, ale jary - ulubiona książka z dzieciństwa.
"Mały Książę" Antoine de Saint- Exupery
5. Nie taki diabeł straszny, jak go malują - książka, która pozytywnie mnie zaskoczyła.
"Rozum kontra serce" Joanna Kupniewska
6. Nie chwal dnia przed zachodem słońca - książka, która rozczarowała mnie zakończeniem.
"Bezdomna" Katarzyna Michalak
7. Wyśpisz się po śmierci - książka, w którą tak się wciągnąłem, że mógłbym zarwać przy niej nockę.
"Klucz" Elżbieta Wardęszkiewicz
8. Mowa jest srebrem, milczenie jest złotem - książka z najlepszymi dialogami.
"Rozum kontra serce" Joanna Kupniewska
9. Raz na wozie, raz pod wozem - książka, która miała dużo zwrotów akcji.
"Motylek" Katarzyna Puzyńska
10. Pierwsze koty za płoty - książka, przez której początek nie umiałeś przebrnąć.
"Nieukarani" Kamila Denis
11. Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu - książka, którą zna prawie każdy.
"Hopeless" Collen Hoover
12. Co ma wisieć, nie utonie - książka, której zakończenie przewidziałem, będąc w trakcie czytania.
"Czas pokaże" Anna Ficner- Ogonowska
13. Od przybytku głowa nie boli - ulubiona powieść, licząca ponad 400 stron.
"Zabij mnie, tato" Stefan Darda
14. Wszystko co dobre szybko się kończy - ulubiona książka, licząca mniej niż 200 stron.
Niestety nie znalazłam takiej.

15. Być kulą u nogi - książka, w której występuję trójkąt miłosny.

"Ja i mój brat" Kelly Braffet
16. Jedna jaskółka wiosny nie czyni - autor, którego każda książka mi się spodobała.
Colleen Hoover
t
17. Darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby - bohater, który czuję się niekomfortowo w sytuacji, w której się znalazł.
Marlena "Dziewczynka z balonikami" Agnieszka Turzyniecka
18. Co nas nie zabiję, to nas wzmocni - bohater, który pod wpływem wielu czynników dorośleje.
Mo z "Te i Mo" Tomasz Młot
Do zrobienia tagu nominuję:
Paulinę z Reading- my love
Sherry z Feniksa

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Dziękuję :) TAG na pewno wykonam :) :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag i jakże interesujące odpowiedzi. "Rozum kontra serce" czytałam i również pozytywnie się zaskoczyłam, Dardy czytałam jedynie "Dom na Wyrębach". Kusi mnie natomiast pozycja Katarzyny Puzyńskiej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam właśnie maila od Ciebie, dziękuję za nominację :)

      Usuń
    2. Dziękuję! :) Wiem, widziałam recenzję! :) No to w takim razie polecam jeszcze "Zabij mnie, tato"! :) Ooo, "Motylek" też świetny!
      Proszę! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Książkę Magdaleny Żelazowskiej muszę koniecznie przeczytać. Dziękuję za nominację, jeśli tylko znajdę trochę czasu, na pewno wykonam ten tag.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również dzieciństwo w pewnym stopniu kojarzy się z "Małym księciem" :) Poza tym,bardzo fajny Tag :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większości! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Fajny Tag, ale trzeba się pewnie zastanowić nad odpowiedziami;) dziękuję za nominacje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wiele nie czytałam. No i wynika, że nie jestem każda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie o większości książek nie słyszałam, ale na szczęście o hopeless słyszałam :)
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com/2016/04/felix-net-i-nika-oraz-niebezpieczne_29.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznać się z niektórymi, naprawdę warto :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Niestety nie czytałam wymienionych przez Ciebie książek, ale zainteresowałaś mnie "Dziewczynką z balonikami", wcześniej o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Małego księcia! <3
    A za Motylka mam zamiar się zabrać:) Fajny tag:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteśmy we dwie! :)
      W takim razie polecam jak najszybciej :) Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Akurat muszę z bólem przyznać, iż z wymienionych przez Ciebie pozycji czytałam jedynie "Małego księcia" Chyba jako jedyna nie rozumiem jego fenomenu, bo książka była okej, ale bez szału.
    Zapraszam do mnie na recenzję "Anny i pocałunku w Paryżu"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta książka ma wartość sentymentalną, wiąże się z pewnymi wspomnieniami, może dlatego patrzę na nią inaczej :)

      Usuń
  11. Mam podobne odczucia co do "Losing hope". Moim zdaniem do pierwszej części można by dodać kilka zdań z drugiej i tyle, a nie tworzyć nową książkę, której 80% tekstu pokrywa się z poprzednią...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ fajny pomysł na tag! Pozwolisz, że zrobię taki u siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo! Każdy kto zechce może go zrobić! :)

      Usuń
    2. Super. To jak będę miała zastój z recenzjami, pomyślę o tagu. :)

      Usuń
  13. Zgadzam się, "Losing Hope" było o wiele gorsze niż "Hopeless" ;)

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka