Książki- przybysze, kwiecień.

Tak oto wzbogaciła się moja biblioteczka w kwietniu! :)


"Love, rosie"- książka zakupiona na nieprzeczytane.pl, ponieważ...TAK. I już. 
"Historia Lisey"- po prostu była tania w jakimś supermarkecie.
"Przypadkowe szczęście"- zakupiona razem z "Love, rosie", czyli powód identyczny. [recenzja]
"Nieukarani"- książka do recenzji od Wydawnictwa Novae Res, dziękuję! [recenzja]
"Klucz"- jw. [recenzja]
"Hotel Bankrut"- książka do recenzji od Wydawnictwa HarperCollins, dziękuję! [recenzja]


"Mój przyjaciel mrok"- książka zakupiona w Stokrotce, bo przecena.
"Ukojone serce"- książka wygrana w konkursie na granice.pl
"Ugly love"- książka zakupiona przed spotkaniem z autorką.
"Razem będzie lepiej"- no bo rabaty na Znak.com.pl, więc jakże inaczej.
"Układ"- wygrana w losowaniu na Blog kulturalny


"Te i Mo"- książka do recenzji od Wydawnictwa Novae Res [recenzja]

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Świetne książki. Parę z nich chciałabym przeczytać, ale na razie nie wpadły w moje ręce. Czytałam tylko Układ i naprawdę mi się podobał.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze służę pomocą! :)


      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Z twoich stosików czytałam tylko "Love, Rosie" i koniecznie musisz od tego zacząć! Cudowna książka, choć wiem, że niektórym się dłuży. A poza tym muszę się wziąć za "Ugly love" - bo Colleen, heloł - no i "Razem będzie lepiej", bo w "Zanim się pojawiłeś" strasznie podoba mi się jej styl pisania! :)
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam, tylko przerwałam, jakoś nie miałam cierpliwości... Na pewno niedługo znów spróbuję podejść! :)
      Ja chciałabym przeczytać "Zanim się pojawiłeś" :)

      Buźka, ściskam! :)

      Usuń
  3. Wszystko z tych stosikow dopiero przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwieelbiam Układ <3 Razem będzie lepiej też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, mam nadzieję, że również przypadną mi do gustu :) Moja współlokatorka też wychwalała "Układ" :)

      Usuń
  5. Układ właśnie skończyłam czytac brr chyba kocham tę powieść. Jest przeciętna, ale ma cos w sobie "magia" ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dołączam Twoją opinię do innych, które polecają! :)

      Usuń
  6. Wow, sporo książek. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam Love Rosie oraz Klucz, pierwsza podobała mi się bardziej :)
    Układ i Ugly love w planach, większe szanse na pierwszą bo pożyczyłam sobie :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja mam na razie odwrotnie, jednak "Love Rosie" na razie przerwałam...
      Ja również mam w planach te dwie pozycje! :)
      Dziękuję, Tobie również!

      Usuń
  8. Właśnie staram się teraz dostać w swoje ręce "Ugly love". :D Zaciekawiłaś mnie kiedyś "Hotelem Bankrut". Wydaje się być naprawdę ciekawą książką. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wyżej- służę pomocą! :)
      I taka jest! :)
      Pozdrawiam jeszcze cieplej! :)

      Usuń
  9. Z tego stosiku przeczytałam tylko "Love Rosie" która według mnie jest świetną książką. Od jakiegoś czasu poluję też na Jojo Moyes, którą pokochałam za sprawą "Zanim się pojawiłeś"
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to poluję na "Zanim się pojawiłeś"! :D
      Teraz jeszcze bardziej, bo właśnie wygrałam drugą część, więc należałoby przeczytać pierwszą :D

      Buźka!

      Usuń
  10. Piękne nabytki! Miłej lektury!
    PS Też wygrałam "Układ" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Love Rosie" i do mnie niedawno zawitała... (tylko, że kupiona pod starym tytułem "Na końcu tęczy"). Piękne stosiki! Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W maju zaopatrzyłam się w "Love, Rosie" i nie mogę doczekać się przeczytania tej książki! Zapewne będzie świetna.
    Pozdrawiam :)
    SKRYTA KSIĄŻKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj znać co o niej uważasz! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Och tyle wspaniałości ;) Cudny stosik ;)
    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny stosik :D Love Rosie, Ugly Love, Jojo Moyes <3 Teraz wypadałoby jeszcze dołączyć do tego zdobycze z loterii :D W ogóle straaaaasznie miło było Cię poznać i pogadać chwilę na Targach, mam nadzieję, że w przyszłym roku też uda się na siebie wpaść <3
    Pozdrawiam :*
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tam też jest co podziwiać! :) Ale to w przybyszach z maja! :D
      Ciebie też! Tak miło spędziłam czas, cieszę się, że miałam okazje Cię poznać! I również mam taką nadzieję! <3

      Buziaki!

      Usuń
  15. Muszę poczytać recenzje Twoich nowych nabytków i może znajdę coś dla siebie :)

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka