Książki- przybysze, maj.

Te książki przywędrowały do mnie w maju! :)



"Bez czci i bez wiary"- książka otrzymana do recenzji od Wydawnictwa Novae Res, dziękuję! [recenzja]
"Pomarańczowa droga"- jw.
"Kobieta o imieniu Liz"- jw.
"Światło we mgle"- jw.
"Prawo krwi"- książka znaleziona w gazecie po promocji.
"Wszystko pamiętam, tatusiu"- Zakup po promocji na taniaksiazka.
"Zakochać się"- Zakup własny na Warszawskich Targach Książki.
"W proch się obrócisz"- jw.
"Szkoła przetrwania"- Książka wylosowana na spotkaniu blogerów na Warszawskich Targach Książki. [recenzja]
"Kiedy odszedłeś"- jw.
"Chłopak, który zakradł się do mnie przez okno"- jw. [recenzja]
"Książka na złość"- jw.


A jak u Was? :)

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Uuu, "Kiedy odszedłeś" <3 Czytałam pierwszą część, w sumie całkiem przyjemne czytadło, ale na moje to tutaj nie potrzeba kontynuacji i zostawiłabym to jako stand-alone ;)
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? O, no to jak przeczytam to może też tak stwierdzę :)

      Buźka!

      Usuń
  2. Ile książeek :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę tylko "Zakochać się", bo również czeka u mnie na półce na przeczytanie. Życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet nie chcę mówić, bo mój portfel jest pusty :D cha cha cha

    OdpowiedzUsuń
  5. Większości książek nie kojarzę, ale i tak zazdroszczę :D
    Pozdrawiam,
    https://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę tylko "Kiedy Odszedłeś" ale czy będę ją czytać to nie wiem, bo jestem dopiero w połowie "Zanim się pojawiłeś" ;) A ile książek u mnie przybyło - nie mam pojęcia, w tym roku tego nie liczę haha ;D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet jeszcze nie zaczęłam! :D
      To może bezpieczniejszy sposób? :P

      Usuń
  7. Dwie ksiązki mam u siebie, w tym jedną juz przeczytaną, ale jeszcze w kwietniu...
    W maju kupiłam wiele książek, ale załuję że na WTK nie byłam na spotkaniu blogerów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którą? :)
      No to trzeba było przyjść! :) Może za rok?

      Usuń
  8. Najbardziej zazdroszczę ci "Kiedy odszedłeś" i "chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" :) W maju przyszły do mnie dwa egzemplarze recenzenckie "Alive. Żywi" i "Od złej do przeklętej". Większe zakupy mam zamiar zrobić w połowie czerwca, jak już wyjdzie czwarty tom mojej ukochanej serii Szklany tron.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem czy jest czego zazdrościć przy "Kiedy odszedłeś" :P
      "Od złej do przeklętej"- Faaajnie! Tego to ja mogę pozazdrościć! :P

      Usuń
  9. Śliczny stosik, a do tego różnorodny :) Niemniej jednak czytałam z niego jedynie ,, Chłopak, który zakradł się do mnie przez okno".Książka okazała się również urocza jak jej okładka♥ U mnie troszeczkę skromnej, gdyż jedynie 7 książek

    . Łowczyni Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnokolorowy! :D
      Prawda? Słodziutka! :)
      To i tak super! Liczy się jakość tych książek! :)

      Usuń
  10. Dość dużo uzbierało się tych książek w maju ;) Ja najchętniej przeczytałabym "Kiedy odszedłeś". Pierwsza część mnie zachwyciła i z pewnością sięgnę po drugą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję na takie odczucia! :)

      Usuń
  11. Piękny stos, z przyjemnością przeczytałabym "Kiedy odszedłeś" i Gerritsen. Pozdrawiam i udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Prawo krwi" zawsze mogę pożyczyć! :)

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka