LBA #2

Przede wszystkim dziękuję za nominację Wiktorii z Wiktoria czyta razem z wami :)

1. Co aktualnie czytasz?  
Aktualnie czytam "Pozytywkę" Agnieszki Lis.
2. Jak długo prowadzisz bloga? Masz jeszcze jakiegoś innego bloga? 
We wrześniu mój blog będzie obchodził swój roczek. Kiedyś, kiedyś... Teraz to moje jedyne dziecko.
3. Twoja ulubiona książka na lato? 
Pamiętam, że jak byłam młodsza, to całe wakacje spędzałam na działce. Wstawałam wtedy wcześnie rano, wychodziłam na leżak przed altaną i czytałam "Wróżbiarkę". I tak w kółko i w kółko przez dwa miesiące. Męczyłam tą samą pozycję. I to właśnie ona jest moją ulubioną, jeśli chodzi o lato. Niestety już jej nie posiadam i nie mogę czytać. Teraz to może...seria Zgody na szczęście?
4. Oglądasz filmy tylko raz czy wolisz wracać do swoich ulubionych? 
Lubię wracać do wszystkich filmów, które w jakiś sposób mi się spodobały, jednak mało mam czasu na oglądanie, więc nie zdarza się to często.
5. Ulubiony cytat? 
Mam mnóstwo takich. Może wstawię ze trzy ulubione? Tak ciężko mi wybrać jeden.
"Są jednak takie poranki, że budzisz się i przestajesz wierzyć, że gdziekolwiek na świecie jest pięknie. Albo że on w ogóle istnieje, że jest jeszcze coś poza tym jednym pokojem, gdzie trzymasz smutek w sobie."— Katarzyna Nosowska
"Nie przesadzaj. Świat się nie kończy. To tylko turbulencje. Samolot jest bezpieczny. Ma dobrego pilota. Siedzisz na właściwym miejscu. Trafiłeś po prostu na wietrzny wir. Poczekaj. To minie." — Bóg nigdy nie mruga
 "Nie chciałem być nikim innym, bo nie można być nikim innym, gdy jest się nikim, zero pomnożone przez każdą liczbę wciąż jest zerem." — Jakub Żulczyk
Więcej moich ulubionych cytatów można znaleźć na www.chodzobejmijmniedokrwi.soup.io, już tam nie dodaję, ale kiedyś robiłam to często :)
6. Jak zaznaczasz stronę, na której skończyłeś czytać? 
Zakładką. Jak prości ludzie :)
7. Masz jakieś hobby, o którym jeszcze nie wiemy? 
Lubię DIY.
8. Gdzie najczęściej czytasz? 
Najwięcej czasu spędzam w "locie", więc tam. Czyli: na przystanku, w przychodni, na przerwie w pracy, czasami uda mi się w autobusie. 
9. Czego najbardziej nie znosisz w prowadzeniu bloga? 
Chyba nie ma takiej rzeczy, wszystko lubię! Inaczej by mnie tu nie było :)
10. Okładka książki, która na zawsze zapadła ci w pamięci? 
"Magonia" Maria Dahvana Headley
11. Książka, która twoim zdaniem zasługuje na miano popularnej książki, a taką nie jest? 
"W imię miłości" Katarzyna Michalak


Natomiast moja nominacja wędruje do:
Pauliny z Reading- my love
Aleksandry z Alek czyta

A oto i pytania:
1. "Nie można uwiesić się na szyi drugiego człowieka i podporządkować całego swojego jestestwa jemu. Każdy jest odrębną jednostką, ma swoje nadzieje, plany, marzenia." A jakie Ty masz nadzieje, plany, marzenia?
2. Jak wygląda Twoje szczęście?
3. Czy masz jakąś słabość?
4. Pomyśl o swojej ulubionej książce. A teraz wyobraź sobie, że ma powstać do niej ekranizacja. Jaka to pozycja i jakich aktorów chcesz obsadzić w głównych rolach?
5. Przed czym ostrzegłabyś młodsze pokolenie?
6. Gdybyś chciała przeżyć jeden dzień w książce, którą byś wybrała i w kogo chciałabyś się wcielić?
7. Za co jesteś wdzięczna światu?
8. Gdybyś chciała napisać książkę, jaki byłby to gatunek? W którym najlepiej się odnajdujesz?
9. Jak wyglądałby Twój lęk, gdyby się zmaterializował?
10. Którą książkę polecisz na każdą z pór roku?


(Myślę, że niektóre pytania możecie potraktować jako zbyt osobiste, jednak lubię dowiadywać się o ludziach ciekawych rzeczy, żeby zobaczyć, że bloga reprezentuje człowiek z krwi i kości, który o czymś marzy, czegoś się boi, coś czuje :) )

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Dziękuję Kochana :*
    ja też uwielbiam DIY :D
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę po Twoich odpowiedziach to nie jedyna rzecz która nas łączy! :)

      Usuń
  2. Dzięki za nominację. Ty miałaś o wiele łatwiejsze pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi.😃 w locie też czytam. Jak tylko mam chwile, to bumm ksiazka z torebki. Pozdrawiam. Faktycznie dałaś trudniejsze pytania😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Również pozdrawiam!
      Oj tam, wcale nie! :D

      Usuń
  4. Cudowne cytaty. Muszę się zgodzić, że okładka Magonii od razu wpada w oko :D
    Pozdrawiam!
    Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam wszystko w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo co tu nie lubić? To przecież nasza pielęgnowana oaza! :)

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę ze odpowiedziałaś na nominację, dzięki temu chociaż troszkę cię poznałam. Okładka Magoni jest prześliczna, a W imię miłości muszę przeczytać :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie szybciutko, bo świetna lektura! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Zapraszam do mnie :
    www.szczypta-mojego-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka