Wakacyjny TAG książkowy

Wakacje! Jak ja zawsze kochałam ten czas! :) Żałuję, że już mnie to nie dotyczy. Ale zawsze można sobie pomarzyć, więc zapraszam Was na ten TAG, do którego nominowała mnie Dorota z Co przeczytałam. Dziękuję!

1. 31 sierpnia 
Książka, która skończyła się według ciebie za szybko.
"Pozytywka" Agnieszka Lis

 2.Plażing
Bohater - ciacho.
Liam z "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" Kirsty Moseley
3. Pacha Janusza w komunikacji miejskiej
Co Cię odstrasza w książce?
Zbyt dużo scen erotycznych, imion do zapamiętania czy chaotyczna akcja. 

4. Budka z lodami
Książka, którą spotykasz na każdym kroku.
"Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes
5. Upał
Gorąca okładka.
"Przypadkowe szczęście" Abbi Glines
6. A może by tak rzucić wszystko...
Jaki tytuł mógłby nosić Twój tegoroczny urlop?
"Razem będzie lepiej" Jojo Moyes, bo na urlopie zawsze razem raźniej! :)

7. Grill
Książka, do której możesz wracać co tydzień.
"Alibi na szczęście" Anna Ficner-Ogonowska

Natomiast ja nominuję wszystkich, którzy mają ochotę wykonać ten TAG! Pozostawcie swoje linki, bym mogła podejrzeć Wasze odpowiedzi! :)

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Chyba nikt nie lubi chaotycznej akcji... ciężko wtedy się połapać. ;) Zazdroszczę, że miałaś okazję przeczytać Pozytywkę, sama bym się na nią skusiła. ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się :D
      Zawsze mogę pożyczyć :)


      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. "Zanim się pojawiłeś" mam od dawna w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zanim się pojawiłeś" pojawia mi się wiele razy. Muszę w końcu ją zdobyć :D
    Ciekawy tag.

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pozostaje niestety wypożyczyć :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetne odpowiedzi! Również uwielbiam "Alibi na szczęście". Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, znalazłam kogoś kto dzieli moją miłość! <3

      Pozdrawiam i ściskam!

      Usuń
  5. ;)) się czytało odpowiedzi do autorskiego Tagu :D
    Razem będzie lepiej to z pewnością fajny tytuł dla urlopu;)

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka