Że to wiosna, że radosna, że powoli, że tuż-tuż...Podsumowanie kwietnia


Czołem, kochane robaczki! Jak Wam mija dzień? A może lepsze pytanie- jak Wam minął kwiecień? Nie mam tu na myśli tylko pod względem czytelnictwa! :) U mnie okej, tylko ten kwiecień to faktycznie trochę mi poprzeplatał tej zimy z latem, a ja już się cieszyłam, że wiosna, że rozkwit, że radość! No ale nic, najlepsze wciąż przed nami, ponieważ wielkimi krokami zbliża się do nas L-A-T-O! Ja już nasłuchuję tych kroków. Tylko najpierw muszę pożegnać się z ubiegłym miesiącem, który przedstawia się w sposób następujący:



Przeczytałam:
1. "Rozum kontra serce" Joanna Kupniewska [recenzja]
2. "Pionek" Małgorzata i Michał Kuźmińscy [recenzja]
3. "Nieukarani" Kamila Denis [recenzja]
4. "Klucz" Elżbieta Wardęszkiewicz [recenzja]
5. "Te i Mo" Tomasz Młot [recenzja]
6. "Hotel Bankrut" Magdalena Żelazowska [recenzja]
Rozpoczęłam również "Przypadkowe szczęście" Abbi Glines, gdzie udało mi się przeczytać 84 stron. [recenzja]

Dodatkowe posty:
1. Wywiad z Katarzyną Puzyńską [link]
2. Trochę o smutku [link]
3. Majowe zapowiedzi [link]
4. Przysłowiowy TAG [link]


Postępy w wyzwaniach:
1. Kiedyś przeczytam [link]
łącznie: 4
kwiecień: 0
2. Historia z trupem [link]
łącznie: 8
kwiecień: 2
3. Kryminalne wyzwanie [link]
łącznie: 6
kwiecień: 2
4. Wyzwanie biblioteczne [link]
łącznie: 5
kwiecień: 0
5. 52 book challenge [link]
łącznie: 18
kwiecień: 6

Ponadto nawiązałam współpracę z wydawnictwem HarperCollins.

Korzystając z okazji chciałabym wszystkim Bibliotekarzom z okazji ich święta życzyć wszystkiego dobrego i oby czytelnicy byli przyjemnymi "klientami", a książek wciąż przybywało! :)
"I zniknął maj. A potem był czerwiec i lipiec. I przyszła jesień. I nad uliczką ciągle przechodziły deszcze, krąg sceniczny obracał się z łoskotem, wypełniającym serce niejasnym niepokojem – i co dzień umierałem, aż znowu nadszedł maj."

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Super podsumowanie :D sama przeczytałam 9,5 książki. Jestem zadowolona, bo w kwietniu były egzaminy i wyjeżdżałam, więc to i tak całkiem sporo. Sama nie mogę się juz doczekać lata. :D
    Pozdrawiam cieplutko i trzymam za ciebie kciuki w maju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      To jest dopiero wynik! Gratulację! :)
      Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  2. Podsumowalas jak widać udany miesiąc;) gratuluję rozpoczęcia współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku i rozpoczęcia współpracy! :) U mnie kwiecień wypadł naprawdę marnie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Głowa do góry, na pewno w maju będzie lepiej! :)

      Usuń
  4. Ja tu widzę UDANY miesiąc czytelniczy :-) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet! Na pewno lepszy niż poprzednie, dziękuję! :)

      Usuń
  5. Gratuluję podjęcia współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że za Tobą dość udany miesiąc. I nowa współpraca, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dość" :)
      Też się strasznie cieszę! :)

      Usuń
  7. Bułhakow <3 Gratuluję wyniku i pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mm :)
      Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Piękne wyniki - gratuluję! :)
    Owocnej nowej współpracy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękuję!


      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Wspaniały wynik ! Oby w Maju było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre wyniki! ja nie rozliczam się z wyzwań co miesiąc, za dużo roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całe szczęście nie mam takiego problemu, bo nie wykonuję ich niestety sumiennie i nie ma ich dużo :)

      Usuń
  11. tęsknię za tobą. to było dawno, niewiele pamiętam. jedynie to, że byłaś. że wszyscy byli, a potem sobie poszli. wszyscy kłamali, ja też. co z tego? nadal tęsknię.
    przepraszam, tylko tutaj cię znalazłam.
    chciałam tylko, żebyś wiedziała. nie musisz się odzywać. właściwie nie liczę, że to zrobisz.
    59208465 gg.

    OdpowiedzUsuń
  12. Część robaczku! ale miałaś udany miesiąc:) Tylko pozazdrościć, ale tak pozytywnie:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w kwietniu przeczytałam chyba 10, ale przyznam - było ciężko z czasem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dałaś radę, więc gratuluję! :)

      Usuń
  14. Gratuluję wyników Kochana ;)
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jednak Ty bijesz mnie na głowę! :)

      Usuń
  15. gratulacje!to był udany miesiąc jak widać!
    pozostaje tylko życzyć,by i maj był tak udany! 😊
    pozdrawiam!
    marcepanowerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. U ciebie kwiecień był udany - nie jak u mnie 😕 Niestety nie przeczytałam żadnej z przeczytanych przez ciebie
    Życzę rownież sukcesów w maju 😉
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno maj będzie lepszy, zobaczysz! :)
      Dziękuję!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Przybywam Cię zaprosić do konkursu - ponad 20 książek do wygrania - wiele hitów! :)
    http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2016/05/wielki-urodzinowy-konkurs-4-lata-bloga.html

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka