"A w sercu – ciągle maj!" Podsumowanie maja.



Maj zapewnił nam dużej dawki słońca, teraz nie pozostaje nic innego jak tylko rozkwitać! Jak Wy, moi kochani, rozkwitliście w tym miesiącu? :) Ja  niestety słabo, bo jak już wcześniej pisałam, miałam mnóstwo obowiązków. Sesje, szkolenia w pracy itd. Mam nadzieję, że w czerwcu będzie lepiej! (nadzieja jak co miesiąc) Największym wydarzeniem w tym miesiącu były zdecydowanie Warszawskie Targi Książki, na których odbył się Zlot Blogerów! :)




Przeczytałam:
1. "Samulka" Kinga Facon [recenzja]
2. "Przypadkowe szczęście" Abbi Glines [recenzja]
3. "Pozytywka" Agnieszka Lis [recenzja]
4. "Chłopak, który zakradał się do mnie okno" Kirsty Moseley [recenzja]
5. "Bez czci i bez wiary" Elżbieta Wardęszkiewicz [recenzja]
6. "Szkoła przetrwania" Lele Pons, Melissa de la Cruz [recenzja]

Dodatkowe posty:
1. LBA #2 [link]
2. Podsumowanie kwietnia [link]
3. Książki, które zmieniły moje życie [link]
4. Książki przybysze z kwietnia [link]
5. Czerwcowe zapowiedzi [link]
6. Wakacyjny TAG książkowy [link]
7. Książki- przybysze, maj [link]


Postępy w wyzwaniach:
1. Kiedyś przeczytam [link]
łącznie: 4
maj: 0
2. Historia z trupem [link]
łącznie: 8
maj: 0
3. Kryminalne wyzwanie [link]
łącznie: 6
maj: 0
4. Wyzwanie biblioteczne [link]
łącznie: 5
maj: 0
5. 52 book challenge [link]
łącznie: 24
maj: 6
6. Łów słów [link]
łącznie: 0
maj: 0

"I znowu był czerwiec – łagodne, długie, wolno gasnące wieczory, wieczory które tak wiele obiecują, że cokolwiek się z nimi zrobi, ma się zawsze wrażenie porażki, zmarnowanego czasu. Nie wiadomo, jak najlepiej je przeżyć. Iść przed siebie, albo może zostać w domu i siedzieć przy szeroko otwartym oknie, tak żeby ciepłe powietrze, nasycone dźwiękami lata, weszło do pokoju i zmieszało się z książkami, z ideami, z metaforami, z naszym oddechem. Ale nie, to także nie jest sposób, to nie jest możliwe. Można ich – tych niekończących się wieczorów – tylko żałować, kiedy już przeminą, kiedy dzień będzie coraz krótszy. Są nieuchwytne."- Adam Zagajewski

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Przeczytałam tylko 13 książek, ale nie miałam za dużo czasu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratuluję, jak zawsze najlepsza! :D

      Usuń
  2. Twój wynik jest bardzo dobry. :) Mnie maj minął okrutnie szybko, nie zrobiłam wszystkiego, co sobie zamierzyłam. Oby w czerwcu było lepiej. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik, tym bardziej przy tylu obowiązkach :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wynik! Czerwiec na pewno będzie lepszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie powieść "Przypadkowe szczęście". Gratuluję wyników.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wynik i ciekawe książki ;)
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo książek przeczytałaś. Oby czerwiec był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pozytywkę" mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak najszybciej polecam zrealizować! :)

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka