[FILM] "Obecność 2" (2016)

Tytuł: The Conjuring 2: The Enfield Poltergeist
Reżyseria: James Wan
Scenariusz: Carey Hayes, Chad Hayes, David Johnson, James Wan
Gatunek: Horror
Produkcja: USA
Premiera: 8 czerwca 2016 (świat)


Lorraine i Ed Warrenowie znów wkraczają do nawiedzonego domu. Tym razem starają się pomóc samotnej matce czwórki dzieci zamieszkującej w Londynie. Jedno z nich, konkretniej jedenastoletnia Janet, jest narzędziem zjawy, przez które stara się porozumiewać. Dodatkowo mamy tutaj inne duchy, które również są kukiełkami w rękach właściwego demona. Czy uda im się wypędzić złego stwora? Czy zapobiegną tragedii?

Popełniłam jeden, niezbyt przemyślany błąd. Na film poszłam do kina. Na wielkim ekranie, jak dobrze wiecie, wszystko wygląda inaczej, straszniej. I tak własnie było w tym przypadku. O dziwo, nadal żyję, choć przeżyłam kilka "zawałów serce". Jedna rada na przyszłość- nigdy starannie i z niezwykłą uwagą nie wpatrujcie się w sceny w horrorze, bo możecie nie przeżyć kolejnych ruchów w filmie. Ogólnie jestem wielką, naprawdę wielką miłośniczką horrorów. Obejrzałam już chyba większość z motywem demonów czy nawiedzonych domów. Uwielbiam również, gdy w złe rolę wcielają się dzieci, ponieważ wydają się być naprawdę demoniczne. Więc oczywiście oglądałam pierwszą część Obecności, teraz drugą i obie podobały mi się równie mocno. Niestety, po wyjściu z kina zapomniałam wielu strasznych twarzy, przez co dreszcz przerażenia przeszedł bardzo szybko, a dziś nawet nie czuję gęsiej skórki na myśl o tym. Mimo wszystko uważam, że był to bardzo udany seans, bałam się podczas oglądania i nawet miałam łzy w oczach w paru momentach! Naprawdę polecam film wszystkim, którzy lubią tego typu gatunki czy historię. Świetna jest też ta niepewność, ile z tego zdarzyło się w życiu realnym, na ile jest to oparte na faktach a ile dopisane w scenariuszu!

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Ju, sam tytuł w kontekście horroru wywołuje u mnie niepokój;) Twoja recenzja skutecznie umocniła mnie w przekonaniu, żeby nigdy pod żadnym pozorem nie oglądać horroru w kinie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Ja kiedyś popełniłam ten błąd, mówiłam, że nigdy więcej, ale znów to zrobiłam :(

      Usuń
  2. Oglądałam pierwszą część i chciałabym nadrobić drugą, ale niestety jestem strasznym cykorem i nie poszłam do kina na noc horrorów z tym filmem :D Ogólnie bardzo interesuje mnie historia Lorraine i Eda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zawsze można w większej grupie, w domu, zapewniam, że wtedy zabawniej :D

      Usuń
  3. Uwielbiam pierwszą część i chętnie zobaczę i drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam horrory, ale nie trafiłam jeszcze na taki, na którym bym się choć odrobinę przestraszyła. Owszem były przypadki, że "podskoczyłam" ale nie ze względu na straszne sceny tylko ze względu na to, że oglądałam jakiś film w wielkim skupieniu i nagle coś wyskoczyło na ekranie z zaskoczenia ;) Tej części jeszcze nie oglądałam, ale na pewno to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może ona zmieni Twoje podejście? :)

      Usuń
  5. Skoro się bałaś to nie było źle. Chętnie obejrzę, lubię się bać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łojoj, ja jestem wrażliwa dusza, ja nie mogę takich filmów oglądać XD Książki jeszcze, ale filmy - NOPE. Sam zwiastun przeraził mnie na tyle, że za seans całości zdecydowanie podziękuję :P
    Pozdrawiam :*
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto woli :D Ja uwielbiam horrory, ale w domu :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Uwielbiam filmy, przy których dostaję gęsiej skórki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam na tym filmie z przyjaciółkami w zakończenie roku, był naprawdę niesamowity, równie dobry jak pierwsza część! Już od paru tygodni chodziła za mną chęć na jakiś straszny film, a tu proszę, "Obecność 2" wchodzi do kin ;) Jestem naprawdę zadowolona, że poszłam, a jutro wybieram się znowu. Nie wiem, czy tylko ja śmiałam się na tym filmie? xD Zawsze mam tak na horrorach xd
    Buziaki kochana! <3
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też się śmiałam xd
      Buziaczki!

      Usuń
  9. Panicznie boję się horrorów :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może z chłopakiem? :D Zawsze obroni! :D

      Usuń
  10. Bardzo lubię horrory ;) Będzie trzeba zobaczyć ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przepadam za horrorami, to kompletnie nie moje klimaty...

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka