"Pełnia czerwcowa- burza gotowa." Podsumowanie czerwca


Czerwiec nie był tak łaskawy, jak myślałam- pod względem wolnego czasu. Doszły w pracy nadgodziny, zaczynają się sezony książkowe w szkołach, przez co i ja mam więcej pracy w Wydawnictwie, zabrałam do siebie siostrę na wakacje, przez co po pracy staram się nam organizować jakoś czas, a jedynym pocieszeniem w tym miesiącu była pogoda i fakt, że ukończyłam pierwszy rok studiów z dobrymi ocenami. Z tego ogromnie się cieszę. Szkoda tylko, że zawaliłam bloga i czytanie, bardzo nad tym ubolewam, bo wciąż obiecują sobie poprawę, rozwijanie się, a chyba odkąd zaczęłam aktywniej prowadzić tego bloga, to stoję w miejscu pod względem ilości czytanych książek. No ale nic, zapraszam do podsumowania. 


[zdjęcie]

Przeczytałam:
1. "Pomarańczowa droga" Emilia Mieleszko [recenzja]
2. "Unieważnienie" Emma Chase [recenzja]
3. "Kobieta o imieniu Liz" Krystian Warzocha [recenzja]
4. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes [recenzja]
5. "Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes [recenzja]
6. "Światło we mgle" Kasia Gašparik [recenzja]
7. "Paryski architekt" Charles Belfoure [recenzja]
Przeczytałam również 50 stron "Dziewczyny z pociągu" Paula Hawkins.

Dodatkowe posty:
1. Podsumowanie maja [link]
2. "Myśl jak facet" FILM [link]
3. "Obecność 2" FILM [link]

Postępy w wyzwaniach:
1. Kiedyś przeczytam [link]
łącznie: 4
czerwiec: 0
2. Historia z trupem [link]
łącznie: 8
czerwiec: 0
3. Kryminalne wyzwanie [link]
łącznie: 6
czerwiec: 0
4. Wyzwanie biblioteczne [link]
łącznie: 5
czerwiec: 0
5. 52 book challenge [link]
łącznie: 31
czerwiec: 7
6. Łów słów [link]
łącznie: 1
czerwiec: 1


"Obudź mnie w lipcu. Zliż śnieg z moich oczu. Będziemy łapać spadające gwiazdy. Na tablicy nocnego nieba" — Brodka- Varsovie

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. U mnie miesiąc również nie był obfity w czytanie z powodu braku czasu i nawału pracy. Jednak się nie poddaję, bo lipiec zapowiada się gorąco ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka