[AKCJA] Książki dla Blogerek

Cześć! Chciałabym podzielić się z Wami fajną akcją skierowaną do nas (oczywiście nie tylko)! Jest to super okazja, by poczytać elektroniczne książki, zmienić co do nich zdanie i znaleźć kilka perełek literackich! Naprawdę zachęcam Was do skorzystania z oferty, która może na dużą skalę sporo zdziałać w czytelnictwie! Sama chcę dopiero wypróbować ten sposób, więc jeśli ktoś z Was już korzysta- podzielcie się opiniami, ja również to niedługo zrobię :)



[LINK]




Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Wow, super akcja! Z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O akcji słyszałam, ale ebooków bardzo nie lubię, dlatego nie wezmę udziału. Jednak sam pomysł mi się podoba :)

    Pozdrawiam!
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam takie zdanie, dlatego postanowiłam spróbować :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Szkoda, że nie bardzo mam jak czytać ebookow :c Ale akcję jak najbardziej popieram :D
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam, dlatego pozostaje komputer i pliki pdf, ale cóż, może warto :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Słyszałam o tej akcji. Na pewno świetna okazja dla zainteresowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero się o niej dowiedziałam, też o tym pisałam 2 dni temu, więc nie mam jeszcze doświadczeń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przekonamy się niedługo na sobie :)

      Usuń
  6. Świetna akacja, ale noe dla mnie, ponieważ wolę papier:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę papierowe, ale jeśli wrażenia biorących udział będą pozytywne, to kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka