[FILM] "Gdzie jest Dory" (2016)

Tytuł: Finding Dory
Reżyseria: Andrew Stanton
Scenariusz: Andrew Stanton
Gatunek: Animacja, Familijny, Komedia, Przygodowy
Produkcja: USA
Premiera: 16 czerwca 2016 (świat)


Może i jestem dorosła, ale z bajek chyba nigdy nie wyrosnę!

Zapominalską Rybkę Dory poznaliśmy już w bajce "Gdzie jest Nemo", kiedy to z ojcem tytułowego bohatera wyruszyła w poszukiwaniu jego syna. Natomiast tutaj to właśnie ona się gubi chcąc odszukać swoją zapomnianą rodzinę. Nie pamięta nic, ani ich imion, ani wyglądu ani nawet swojego miejsca zamieszkania. Jedyne co ma to urywki wspomnień, które i tak po chwili zapomina. Otóż Dory cierpi na "brak pamięci krótkotrwałej". Wystarczy moment, by zapomniała wszystko co mówiła bądź zrobiła, przez co narażona jest na ciągłe kłopoty, zwłaszcza z orientacją w terenie.

Wiecie, że w kinie przeważali dorośli? To było naprawdę zaskakujące, ale w taki miły sposób. Ogólnie film jak film. Nie mogłam się wiele spodziewać po bajce dla dzieci, jednak była to przyjemna odskocznia. A raz (no może dwa razy) zaszkliły mi się oczy. Ogólnie mówiąc, historia była zabawna, momentami wzruszająca czy smutna, ale jak we wszystkich bajkach- od początku znało się zakończenie. Nie była pouczająca, za to sprawiła, że świat na chwilę stanął w miejscu. I dlatego tak bardzo lubię animowane filmy. Kolorują szary świat na jaskrawe, pełne energii kolory.

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Gdzie jest Dory na pewno obejrzymy ;) Te bajki jednak mają coś w sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ibardzo mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie bajki są ponadczasowe. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczy samej! Tak samo jak na przykład "Mały Książę" czy "Oskar i pani Róża" :)

      Usuń
  4. Miałam iść na to z moją klasą do kina, ale tak wyszło, że nie mogłam. Lubię takie bajki i nieważne, że jestem już pełnoletnia, ale nadal mają swój urok dla mnie ;))

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam obejrzeć w inny sposób, naprawdę warto! :)

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka