Książki- przybysze, czerwiec.

W tym miesiącu było u mnie słabo z zakupami książkowymi, ponieważ mój portfel potrzebował pilnego odpoczynku, jednak na pewno w przyszłym nadrobię te zaległości! :)


"Panie z Cranford"- prezent ode mnie dla mnie z okazji Dnia Dziecka. W sercu zawsze jesteśmy dziećmi.
"Duma i uprzedzenie" oraz "Emma cz. 1" - z kolekcji "Romantyczna", no bo oczywiście zaczęłam ją zbierać. 
"Paryski architekt"- książka otrzymana od Magdy z bloga Książkowe Wyliczanki w ramach akcji "Zlot Blogerów 2016 na Warszawskich Targach Książki".


A jakie książki zasiliły Wasze biblioteki? :)

Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. Widzę, że postawiłaś na klasykę! Świetne zdobycze, sama chciałabym spróbować czegoś z bardziej poważniejszej literatury :)
    Pozdrawiam, u mnie recenzja "Dworu cierni i róż"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze chciałam i teraz mam okazję :)

      Usuń
  2. "Panie z Cranford" za mną chodzą. Też będę musiała je sobie sprawić:) Jestem pewna, że to udany prezent na dzień dziecka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, ale pod względem wizualnym bardzo :)

      Usuń
  3. Słyszałam o tej kolekcji, ale nie zbieram jej, ponieważ wolę wydania z Angielskiego Ogrodu wydawnictwa Świat Książki. Rzeczywiście postawiłaś na klasykę :) Ja w czerwcu zaszalałam. Moją biblioteczkę zasiliło "Oddam Ci słońce", "Chłopak, który stracił głowę" (oba tytuły upolowane na Znaku za 15 i 14 zł ^^), "Art & Soul" (które mam już za sobą, polecam) oraz "Apollo i boskie próby. Ukryta Wyrocznia". Do tego dość spory stosik mang^^. Będę oszczędzać za to w lipcu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z chęcią zbierałabym i to i to :)
      Oj! "Art&Soul" oraz "Chłopak, który stracił głowę"- zazdroszczę! Ja za to mam nadzieję, że w lipcu zaszaleję :)

      Usuń
  4. U mnie długo by wymieniać, trochę mi przybyło książek. Ta kolekcja fajnie będzie prezentować się na półce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że mocno uderzyłaś w klasykę, Jane Austen sama mam w planach. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ciekawe kiedy uda mi się przeczytać :D

      Usuń
  6. W tym miesiącu stawiam raczej na kryminały, chociaż do klasyki też mnie ciągnie. Świetny zbiór książek wybrałaś. :D Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kryminały to i mnie kręcą, jednak nie miałam możliwości, by jakiś kupić...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. ciesze sie ze kolekcjonuejsz koelkcje klasyki osobiscie mam wiekszosc wiec nie bede kupowac :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dylemat, czy Angielski Ogród czy Romantyczna...
      Podobają mi się obie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. U mnie nowością jest "Starcie królów" George’a R.R. Martina.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że klasyka w grze :) Sama zakupiłam ostatnio ,,Wichrowe wzgórza'' :)
    Twój blog bardzo mi się podoba, postaram się zaglądać częściej :)
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to też bym chciała! :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Też chyba muszę postawić na coś klasycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją bibliotekę publiczną zasiliły nowości i dziś przytargałam wielki stos tomiszczy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że u ciebie dużo klasyki. Ja natomiast ostatnio zaczytuje się w młodzieżówkach. W tym miesiącu przybyła do mnie seria/trylogia Więzień labiryntu,Porwana pieśniarka oraz kilka obyczajówek/romansów -Zanim się pojawiłeś oraz Wysłuchane modlitwy.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zacząć od "Zanim się pojawiłeś"! :)

      Usuń
  13. Chciałabym przeczytać "Dumę i uprzedzenie" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłej lektury :D Na wszystkie powyższe książki mam chęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wpadaj, zawsze mogę się podzielić :P

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka