TOP 4: Najlepsze pary kryminalne



Lubię, wprost uwielbiam kiedy w dobrej książce zagadki są rozwiązywane przez dwójkę ludzi, którzy tworzą doskonały duet kryminalny! Z reguły są to pozycje z zabawną treścią, ciekawą, ciężką do rozwiązania łamigłówką i czasami rosnącym, ukrywanym uczuciem! Oto cztery moje ulubione pary:

1. 

"Mroczna kolekcja" Ted Dekker- tutaj mamy agenta specjalnego, Brad'a Raines'a oraz psycholog sądową Nikki Holden. Pomaga im również pacjentka szpitala psychiatrycznego- Paradise. 


2. 

"Pamiętam Cię" Yrsa Sigurdardóttir- Para, którą polubiłam to Dagna, policjantka zajmująca się sprawą i psychiatra Frayera, którego ta sprawa poniekąd dotyczy.


3. 

"Pionek" Małgorzata i Michał Kuźmińscy- Zaś tutaj nie mamy policjantów! Tutaj parą, próbującą rozwikłać zagadkę jest dziennikarz Sebastian Strzygoń i antropolożka Anna Serafin!


4. 

"Ekspozycja" Remigiusz Mróz- Jest to zdecydowanie moja najlepsza para, która rozbawia, wzrusza relacją i jest po prostu niesamowita! Jest to Wiktor Forst, policjant odsunięty od śledztwa, zawieszony i dziennikarka Olga Szrebska.



A jakie są Kochani Wasze ulubione kryminalne duety? :)

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Ja z reguły nie czytam kryminałów, rzadko kiedy potrafię się w nie wciągnąć i z reguły potrafię przewidzieć całą intrygę, a to psuje całą frajdę. Ironicznie, uwielbiam seriale kryminalne i mogłabym je w kółko oglądać xD Mam zamiar za niedługo zabrać się za Mroza, bo muszę w końcu ogarnąć, o co chodzi z całym tym boomem, ale postaram się sięgnąć także po twoje pozostałe typy, bo może akurat mi przypadną do gustu i przekonam się do kryminałów :3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja też uwielbiam seriale kryminalne! Teraz na przykład siedzę i oglądam CSI :D
      Polecam, polecam :)

      Usuń
  2. Chyłka & Zordon - Remigiusza Mroza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Pomyślałam o nich od razu. :D

      Usuń
    2. Muszę kiedyś zabrać się za pozostałe książki Pana Remigiusza :D

      Usuń
  3. podobaja mi sie te zestawienia, to zabawne, że oni nigdy nie działają solo ;)
    Ps. Na BookHunterze są już nowe szepty Blogosfery z Twoim udziałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Rzadko się tak zdarza! Ja chyba z raz może trafiłam na taką książkę :D

      Wiem, serdecznie dziękuję!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A wszyscy o nich, a ja o nich nic nie wiem :D

      Usuń
  5. Dla mnie parą #1 chyba już na zawsze pozostaną Chyłka i Zordon z książek Remka Mroza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i następna! Ale mnie napuścicie zaraz na nich! :D

      Usuń
  6. Hmmm...O dziwo nie czytałam żadnego z tych kryminałow!
    Nie mam chyba swojej ulubionej, jeżeli już, to z thrillerów i jest to Jane Rizzoli i Maura Isles- nie jest to para miłosna, ale para zawodowa i te Panie są po prostu mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to polecam :)
      A z czego to dokładniej? :)

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka