Zalotny TAG książkowy



Za nominację dziękuję dziewczynom z Oczami młodych recenzentek! Dziękuję, Kochane! Jesteście cudowne :)

Faza 1: 
Zauważenie- książka, którą kupiłam ze względy na okładkę

Tutaj niestety mam dwie pozycje, więc nie wiem czy jest to zgodne z zasadami tego TAG-u :)


oraz




Faza 2: 
Pierwsze wrażenie- książka, którą kupiłam ze względu na opis

Miałam nadzieję, że ta pozycja pomoże mojej najlepszej przyjaciółce przetrwać ciężki okres w jej życiu. 


Faza 3: 
Słodkie słówka- książka ze świetnym stylem pisania

Tutaj będzie świeża pozycja, jestem po lekturze od niedawna, więc jeszcze emocje nie ostygły. Ale styl pisania jest naprawdę ekstra. 


Faza 4: 
Pierwsza randka- pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne

Cała seria taka była! Jestem w niej po uszy zakochana. 


Faza 5:
Nocne rozmowy telefoniczne- książka, przy której ostatnio zarwałaś noc

Niestety, ale sen jest dla mnie zbyt ważny, żebym zarywała dla niego noce. Jestem wielkim śpiochem, nawet chyba większym niż czytelnikiem. 

Faza 6:
Zawsze w myślach- książka, o której nie mogę przestać myśleć

Często wracają do mnie w myślach obrazy tortur opisane w tej książce. 


Faza 7: 
Kontakt fizyczny- książka, którą kocham za towarzyszące uczucia

Do książki podchodziłam z rezerwą, ale kiedy zaczęłam czytać- o Boże. Byłam zachwycona.


Faza 8:
Spotkanie z rodzicami- książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym

Tą książkę polecam dosłownie wszystkim! Cudowna, mądra baśń.


Faza 9: 
Myślenie o przyszłości- książki, które będę czytała jeszcze nie raz

Będzie to na pewno seria o szczęściu, gdzie wyżej wskazałam pierwszy tom.

Faza 10: 
Dzielenie się miłości- nominacje

Paulinę z Reading- my love
Karolinę z Bookish Galaxy
Agatę z Naczytane
Jadwigę z Zajęczej Nory

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Maybe Someday faktycznie jest boska♥ Uwielbiam ją za wszystko; bohaterów, muzykę, uczucia, po prostu wszystko! A okłądka tej pierwszej książki naprawdę ładna.

    Zapraszam w wolnej chwili na mojego bloga, pozdrawiam Doviko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same odczucia odnośnie "Maybe Someday"! <3

      Usuń
  2. „Alibi na szczęście” było wielkim rozczarowaniem jak dla mnie. Spodziewałam się naprawdę dobrej książki, a dałam sobie spokój w połowie. Było za bardzo cukierkowato. Te opisy, zdrobnienia imion, dialogi – no po prostu nie! To było takie nierzeczywiste, odrealnione, za bardzo wyidealizowane. Co do „Panie z Cranford” bardzo chcę przeczytać tą pozycję. Okładka naprawdę świetna, minimalistyczna – to co lubię.

    Pozdrawiam,
    czytaniamania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat identyfikowałam się charakterem z główną bohaterką, więc bardzo dobrze mi się to czytało :) Poza tym w okresie, kiedy to czytałam- bardzo potrzebowałam takiej pozycji.
      Dokładnie!

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ach, nie znam żadnej z tych książek... ale tę pierwszą książkę też bym kupiła ze względu na okładkę :)
    Dziękuję za nominację :) Niebawem odpowiem na nią :)
    Pozdrawiam
    Jadwiga z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że jest piękna?
      W porządku, w takim razie niecierpliwie czekam!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. No to mam o czym myśleć ;) dam znać, gdy zrealizuję zalotne zadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Już dodana, musiała mi gdzieś umknąć :)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Wszystkie książki jeszcze na mnie czekają. Eh, eh tylko, kiedy je czytać :) bardzo fajne zestawienie, a najbardziej interesuje mnie Ocal mnie od złego :) pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozycja, po której miałam ochotę zabić ludzi takiego pokroju...

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Przepraszam, że zwracam uwagę, ale w fazie 7 napisałaś "O, Boże" z małej litery. Jestem chrześcijańską i wiesz, uczucia religijne :)
    Oj, źle ze mną. Żadnej książki nie czytałam XD
    Rzeczywiście wydania książek z Angielskiego Ogrodu są cudowne <3 Ja mam z tej serii "Wichrowe Wzgórza" i "Dumę i uprzedzenie", które też są śliczne <3 "Matyldy..." nie znam, ale wygląda pięknie :D
    Ostatnio pierwszy raz zapoznałam się z twórczością Mroza i z pewnością sięgnę po inne jego książki w tym po "Ekspozycję" :)
    Pozdrawiam!
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku, zwróciłam na to uwagę, gdy pisałam, bo sama się zastanawiałam, czy użyć to jako utarty zwrot czy może potraktowanie Boga jako stworzyciela. Ale już poprawiłam, jak uważasz! :)
      Wszystko jeszcze przed Tobą!
      Ja zamierzam kiedyś skompletować całą serię :)
      Naprawdę polecam!

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ale śliczna okładka "Matyldy Savitch"! :D. Będę musiała się z tą książką zapoznać. "Maybe someday" mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybko polecam ten plan zrealizować! :)

      Usuń
  9. Bardzo zainteresowała mnie pozycja "Ocal mmie od złego", mam nadzieję, że znajdę ją w mojej bibliotece i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam ją właśnie w mojej malutkiej biblioteczce w miasteczku :)

      Usuń
  10. Dziękuję serdecznie za nominację <3
    Ta pierwsza okładka jest przecudowna! *.* Demi mam w swojej kolekcji, zbiór bardzo fajnych i mądrych myśli, mam nadzieję, że w jakiś sposób dodał otuchy twojej przyjaciółce :)
    Ja po Maybe Someday z pewnością nie spodziewałam się takiego natłoku uczuć, o matko ileż to było emocji :O. Aaaaa dzięki Twojej recenzji Zanim zgasną gwiazdy dowiedziałam się o istnieniu tej przewspaniałej historii, wkrótce dostanę ją do recenzji i nie mogę się doczekać aż wreszcie ją pochłonę! :D
    Pozdrawiam :*
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety prezent został porzucony i nawet nie przeczytany :) Sama mam zamiar się kiedyś za niego zabrać :)
      Ja też się tego nie spodziewałam! Oo, daj znać jakie masz odczucia po lekturze! :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Cudownie wyszedł Ci ten tag. Również jesteśmy zachwycone całą serią "Alibi na szczęście". Jedne z najlepszych polskich książek, jakie czytałyśmy, naszym zdaniem. Pozdrawiamy cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dla mnie to w ogóle najlepsza książkowa miłość! :)

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka