Książki- przybysze, lipiec

"Andaluzyjski przyjaciel" Alexander Söderberg, wydawnictwa Czarna Owca- książka zakupiona w cudownej księgarni na Pradze, gdzie każda pozycja jest w wystrzałowej cenie! Po 9 zł! Nawet hity!
"Ostatnia zima" Åke Edwardson, wydawnictwa Czarna Owca- jest jak wyżej, nieprzemyślany zakup w znakomitej księgarni na Pradze w Warszawie.
"Dziewczynka, która przestała mówić" Casey Watson, wydawnictwa Amber- I po raz trzeci to samo miejsce, niezastąpiona, niezaprzeczalnie moja ulubiona stacjonarna księgarnia!
"Emma cz.2" Jane Austen, wydawnictwo Prószyński i S-ka- książka, z tzw. Kolekcji Romantycznej, która niedawno wyszła w kioskach.
"Błąd" Elle Kennedy, wydawnictwa Zysk i S-ka- Tutaj to już jest prosta logika, skoro kiedyś wygrałam "Układ" i leży sobie na półce czekając na swoją kolej, to zapewne jest mu smutno tak samotnie. Jako, że została wydana druga część- należało dorzucić do czekającego już towarzysza! :)
"Szczęśliwe zakończenie" Vera Falski, wydawnictwa Otwarte oraz "Szukając Emmy" Steena Holmes, wydawnictwa Znak Literanova zostały zakupione w ramach pierwszej większej promocji na znak.com.pl. Kto by się spodziewał takiej sytuacji!
"Dwukrotna śmierć Daniela Hayesa" Marcus Sakey, wydawnictwa Rebis- książka wypatrzona na biedronkowej promocji. Przecena oczywiście na 7,99.
"Prawo mroku. Piekło to dopiero początek" Izabela Kamieńska, wydawnictwa Novae Res- jest to egzemplarz przedpremierowy od wydawnictwa Novae Res.
"Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej" Sarah Dessen, wydawnictwa HarperCollins- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa HarperCollins.
"Zanim zgasną gwiazdy" Martyna Senator, wydawnictwa Videograf- jest to przedpremierowy egzemplarz w wersji PDF od wydawnictwa Videograf.















To by było na tyle. Nie jest tego dużo, zaledwie 11. ale i tak źle się z tym czuję. Cóż, chyba tak po prostu musi być, trzeba mieć jakieś hobby! :)

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. Całkiem pokaźny stos ;)
    Właśnie czytam "Układ", myślałam, że "Błąd" nie jest kontynuacją, a powieścią w hm, świecie serii :D
    PS. Wybacz wścibskie pytanie...Współpracujesz na stałe z HarperCollins? Sami się do Ciebie odezwali czy może Ty to zrobiłaś? Pytam, bo uwielbiam mnóstwo ich książek, a zdecydowanie fajniej byłoby je czytać niedługo po wydaniu niż czekać na ich zakup przez bibliotekę ;)

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie jest, ale ja to tak jakby potraktowałam, skoro bohater jest z poprzedniej :P
      Akurat tutaj ja to zrobiłam właśnie dlatego, że lubię ich książki :)

      Usuń
  2. Nie lubię jak zadają mi to pytanie, ale muszę je zadać Tobie - kiedy Ty to wszystko przeczytasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie takie pytanie zadaję za każdym razem jak idę do sklepu! :P

      Usuń
    2. Haha, w księgarni ja się pytam skąd wezmę pieniądze na chleb, bo nie znam umiaru jeśli chodzi o książki :D

      Usuń
  3. Zaledwie 11 ;) to kiedy jest aż?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie odkryłam tej górnej granicy! :P

      Usuń
  4. Duzo, dużo tych książeczek, ale jeśli ktoś kocha to sama przyjemność :> Uwielbiam kupować nowa książkę, spoglądać na nią , wąchać jej strony i cieszyć się nią. Czytalam wszystkie książki Jane Austen, oprócz ''Emmy'' która wlasnie niedawno kupiłam, ale nie wiedziałam, że ''Emma'' ma cz.2 !!! Teraz mam ochotę przeczytać ''zanim zasną gwiazdy'' ale niestety nie mam jeszcze tej książki...
    Pozdrawiam!:)
    Zapraszam także do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie ktoś mnie rozumie! :)
      Myślę, że to ta kolekcja podzieliła na dwie, normalnie chyba tak nie jest :)
      Polecam, bardzo polecam! :)

      Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie! :)

      Usuń
  5. Polecam Układ oraz Błąd. Niesamowite książki ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że znajdę na nie czas! :P

      Usuń
  6. Ależ tu ślicznie różowiutko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żebym lubiła ten kolor :P Tak wyszło!

      Usuń
  7. Wspaniałe książkowe zdobycze. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że mam daleko do Warszawy, bo byłabym częstym gościem tej księgarni na Pradze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co martwić! "Tak czytam" jest nie tylko w Warszawie! :P

      Usuń
  9. Robisz mi taki apetyt na tą księgarnię na Pradze, chociaż kupowanie nowych książek to ostatnie, co powinnam teraz robić >_< I okładkowo z tego stoisku chyba najbardziej podoba mi się ta książka Sarah Dessen :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, parę nie zaszkodzi... A tam naprawdę warto! :)

      Usuń
  10. Jejka ile książek <3
    Nie znam żadnej z nich ale czekam na twoje opinie :D

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka