LBA #3

Serdecznie dziękuję za nominację cudownej Paulinie z bloga Reading- my love!

1. Dlaczego prowadzisz bloga?
Dlaczego prowadzę bloga? O Boże. Na początku to był impuls. Po prostu szaleństwo. Pewnego wrześniowego dnia bardzo się nudziłam, na dworze było mokro i ponuro, a byłam świeżo po lekturze. Chciałam się z kimś podzielić wrażeniami, jednak nie było wokół mnie nikogo kto by wiedział o czym mówię. Wtedy po raz pierwszy założyłam takiego bloga. Później odpuściłam, straciłam ochotę, miałam mnóstwo problemów. Wróciłam po Nowym Roku i tak zaczęłam z powrotem przywracać go do życia. Co było tego celem? Chciałam mieć coś swojego, swoje bezpieczne miejsce, gdzie nikt mnie nie zna i nikt mnie nie znajdzie. Nikt nie wie o istnieniu tego bloga i chciałabym żeby tak pozostało, bo to takie moje miejsce, moje dziecko, o które należy dbać. 
2. Skąd taka nazwa bloga?
Szczerze to sama nie wiem. Po prostu siedziałam, myślałam, myślałam i w końcu o! Lubię spać, lubię czytać. Lubię zasypiać czytając. A więc co? Z książką chodzę do łóżka!
3. Twoje największe marzenie.
Moim największym marzeniem jest... posiadanie czegoś z czego byłabym dumna. Osiągnięcie w życiu jakiegoś celu, posiadanie rodziny i dawanie miłości, której czasami we mnie brakuje. Pozbycie się problemów, by móc w pełni korzystać z życia i nie bać kolejnych ruchów. Nie bać się siebie. Podsumowując, moim największym marzeniem jest...zmiana siebie i swojego życia na lepsze.
4. Opisz siebie.
Mała złośnica- zazdrośnica. Lubiąca czytać książki, zatracająca się w historiach budujących mój mur ochronny. Pracowita, odpowiedzialna i ambitna, dążąca ciągle do jakiegoś celu. Starająca się być dobrze zorganizowaną dziewczyną, uporządkowaną i nie wyróżniającą się niczym z tłumu. Miewam kłopoty z panowaniem nad emocjami i złością. Jestem niskiego wzrostu, mam ciemne włosy i zawsze miałam ciemną karnację. Oczy koloru brązowego, średniej postury. 
5. Ulubiona książka.
"Zgoda na szczęście" Anna Ficner-Ogonowska
6. Co sprawia Ci największą radość?
Największą radość sprawia mi uśmiech na twarzy bliskiej mi osoby.
7. Opisz krótko siebie.
A to nie jest pytanie czwarte, moja droga Paulinko? :)
8. Czym się interesujesz?
Lubię przeglądać gazety i oglądać programy o dekorowaniu wnętrz :) Lubię czytać książki. Mam problemy z zainteresowaniem, ponieważ przez moje "stany melancholijne" ciężko mi się dłużej czymś zajmować. Lubię piec.
9. Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
Czytam książki bądź sprzątam w domu, he he. Lubię też w wolnym czasie się czegoś pouczyć.  Spotkać z jakąś znajomą. Ogólnie to ciężko u mnie z wolnym czasem, więc i zajęć mało :)
10. Na jakie książki teraz polujesz?
W tej chwili czekam, by upolować "Never never", ale ogólnie poluję na wszystkie książki Colleen Hoover! 
11. Ulubiony serial.
Nie oglądam seriali, ale jeśli już musiałabym jakiś wybrać to będzie to albo "Glee" albo "Skins", czyli seriale które oglądałam kiedyś.

Z kolei ja nominuję:

Oto pytania, które stawiam na Waszej drodze!
1. Czy jesteś osobą ostrożną w wyborze ludzi, którzy Ciebie otaczają? Na co szczególnie zwracasz uwagę, gdy poznajesz nowego człowieka?
2. Masz możliwość dodania jednego bohatera do powieści, którą czytasz. Możesz go wyciągnąć z dowolnej innej książki bądź wymyślić własnego. Opisz nam swój wybór i umieść go w konkretnej akcji.
3. Załóżmy, że nie jestem osobą czytającą książki. Jak przekonałabyś mnie, że naprawdę warto zacząć? Możesz poprzeć to przykładem jednej z książek.
4. Czy wyobrażasz sobie teraz swoje życie bez tego bloga?
5. Czym kierujesz się przy wyborze odpowiedniej lektury do czytania?
6. Połącz cztery wybrane książki i opowiedz mi o czym będzie to jedno monstrum powstałe z nich?
7. Najpiękniejszy dzień w Twoim życiu to...
8. Wyrzuć z siebie obecne emocje. Możesz napisać jedno słowo, możesz się rozpisać lub możesz to pytanie pozostawić puste jeśli nie czujesz nic.
9. Opowiedz mi czym według Ciebie jest miłość?
10. Idealny bohater, z którym chciałabyś spędzić wakacje to...? Dlaczego akurat on?



Z góry dziękuję za odpowiedzi, dziewczynki! :)

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Przepraszam za pomyłkę i 2 razy zadanie tego samego pytania :D na co ślepemu oczy :D cha cha. Ale dziękuję za wykonanie tagu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy ze sobą trochę wspólnego - też lubię piec, spać, czytać i sprzątam w wolnym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis Ciebie z powodzeniem mogłabym skopiować i wkleić zmieniając tylko kilka informacji o wyglądzie fizycznym; ja jestem i zawsze byłam stosunkowo wysoka, a cerę mam jaśniutką. Książki Hoover w większości są cudowne. Sama chcę kupić sobie Never never, ale to dopiero we wrześniu. Teraz mam co czytać.

    http://wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zazdroszczę wzrostu, to jest jeden z moich wielu słabych punktów, które w sobie nie znoszę :D
      Ja również planuję to kupić! :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację! Żebyś nie musiała za długo czekać na odpowiedzi, udzielę ich tu :)
    1. Czy jesteś osobą ostrożną w wyborze ludzi, którzy Ciebie otaczają? Na co szczególnie zwracasz uwagę, gdy poznajesz nowego człowieka?
    Nie jestem ani odrobinę ostrozna, wierzę że w każdym człowieku jest choć odrobina dobra.
    2. Masz możliwość dodania jednego bohatera do powieści, którą czytasz. Możesz go wyciągnąć z dowolnej innej książki bądź wymyślić własnego. Opisz nam swój wybór i umieść go w konkretnej akcji.
    Czytam dzisiaj książkę, o istnieniu której nikt jeszcze nie wie. Chętnie dodałabym do niej złośliwą czarownicę, taką jak Malice z "Żyli niedługo i nieszczęśliwie"
    3. Załóżmy, że nie jestem osobą czytającą książki. Jak przekonałabyś mnie, że naprawdę warto zacząć? Możesz poprzeć to przykładem jednej z książek.
    Dałabym Ci Harrego Pottera (jeśli masz mniej niż 18 lat), albo cykl The Dark Duet (jesli jesteś pełnoletnia). Jeśli to by nie pomogło, to już nic :)
    4. Czy wyobrażasz sobie teraz swoje życie bez tego bloga?
    Jeszcze rok temu powiedziałabym, że nie. Ale teraz już wiem, że blog to tylko część życia. Zawsze można go zastąpić czymś innym :)
    5. Czym kierujesz się przy wyborze odpowiedniej lektury do czytania?
    Okładką :)
    6. Połącz cztery wybrane książki i opowiedz mi o czym będzie to jedno monstrum powstałe z nich?
    O miłości, oczywiście :)
    7. Najpiękniejszy dzień w Twoim życiu to...
    Narodziny mojej córki.
    8. Wyrzuć z siebie obecne emocje. Możesz napisać jedno słowo, możesz się rozpisać lub możesz to pytanie pozostawić puste jeśli nie czujesz nic.
    Czuję, że powinam być teraz gdzieś indziej, zamiast odpowiadać na pytania, które nic nie zmienią w moim życiu.
    9. Opowiedz mi czym według Ciebie jest miłość?
    Sensem istnienia na tej planecie. Bez miłosci nic nie miałoby znaczenia.
    10. Idealny bohater, z którym chciałabyś spędzić wakacje to...? Dlaczego akurat on?
    To byłaby bohaterka, w dodatku całkiem realny - oczywiście moja córka. A gdyby musiał to być bohatr książkowy, wybrałabym pana Danielsa z powieści "Kochając pana Danielsa".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie! :)
      I szczęścia dla córeczki! :)

      Usuń
  5. pytania jak pytania ale odpoweidzi szcere :D a to lubie najbardziej! przyznam ze zalozenie bloga to byl taaa impuls hehehe :P pozdrawiam!

    PS: Poszukuje ludzi dobrej woli ktorzy wypelnia ankiete do magisterki. Zajmie Ci to max 10 min. 4 pytania. Jesli mozesz podziel sie ze znajomymi rodzina a nawet rodzicami. Bede wdzieczna za cokolwiek. Tak trudno znalezc chetnych. Jak sie zatnie odswiez. DZIEKUJE! http://www.interankiety.pl/i/9pEdz3LP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam! :)
      Lecę wypełniać ankietę! :)

      Usuń
  6. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam. Dziękuję za nominację. Jeśli tylko znajdę czas, na pewno odpowiem na Twoje pytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydajesz się bardzo ciekawą osobą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tylko się "wydaję"! :P
      Dziękuję! :)

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka