Poczuj lato BOOK TAG

Szanowni Państwo! Otrzymałam nominację od Karoliny z bloga Bookish-Galaxy do wykonania Tag-u "Poczuj lato"! Myślę, że jest to odpowiednia pora, ponieważ za oknem go nie czuć, więc może pomożecie mi je przywołać, by złapać ostatnie promienie sierpniowego słońca? Mam nadzieję, że wszyscy nominowani, ja oraz każda osoba, która zechce go wykonać- przyłoży się do powrotu prawdziwego lata! :) 

1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje: 
W wakacje...to znaczy w sierpniu chcę przeczytać tak wiele książek! Jednak tak mało mam czasu. Więc wybiorę jedną, którą czytam obecnie, a którą chciałam bardzo, bardzo już dostać! Jest to "Czy wspominałam, że Cię potrzebuję" Estelle Maskame, druga część serii "Dimily"! 



***

2. Książka z żółtą lub niebieską okładką:
Nie wiem, czy mogę tą okładkę zaliczyć do takiej typowo niebieskiej, ale okej, wywinę się tym, że mam słaby wyświetlacz i na telefonie taki ma odcień! :) Będzie to "After. Płomień pod moją skórą" Anny Todd z serii "After"!


***

3. Twój plażowy must have:
Okej, może to nie ma nic wspólnego z plażą, ale co poradzić? To jedyna książka, którą koniecznieniezaprzeczalnieinieodwołanie MUSZĘ MIEĆ w te wakacje! Niezastąpione Colleen Hoover i Tarryn Fisher w "Never never"!


***

4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami:
Nie ma takiej książki. Niestety żadna mi się nie kojarzy, ale na zastępstwo...
Będzie to pozycja na której opieram swoją przygodę czytelniczą. Nie ma w okładce ani w treści nic, co mogłoby sprawić, że skojarzy mi się z wakacji. Gdyby nie fakt, że czytałam ją każdego roku, setki raz przez dwa miesiące wakacji. Oczywiście dopóki mi się nie spaliła. Oto moja ulubiona "Wróżbiarka" Mike Resnick.



***

5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech:
Ta pozycja wywołuje we mnie uśmiech jak tylko na nią spojrzę. Warto mieć na swojej półce książkę, która nie ma w sobie nic z brutalności świata, oczywiście poza przeszłością. Słodkie, urocze i niezmienne uczucia przedstawione w tej książce zawsze sprawiają, że mój uśmiech poszerza się, by sięgać od ucha do ucha. Jest to oczywiście "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" Kirsty Moseley.


***

6. Książka, przez którą wylałeś morze łez:
Może nie morze, bo ja rzadko płaczę nawet w kryzysowych sytuacjach, a co dopiero przy książkach, ale parę razy coś mi kapnęło na przykład przy jednej z ostatnich książek, jakie czytałam, a jest to "Zanim zgasną gwiazdy" Martyny Senator.


***

7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć:
I tu pojawia się gigantyczny problem. Wydaje mi się, że czytałam dużo książek, gdzie pojawiały się imprezy, ale gdy teraz szukam to nic nie przychodzi mi do głowy. W takim razie wybiorę "Szkołę przetrwania" Lele Pons, gdzie były opisane imprezy z gwiazdami! :)


***

8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze:
Nie wiem, nie mam pojęcia. Może "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej" Sarah Dessen? Nie było tu żadnego zaskoczenia, spisków, ciężkich tematów. Nic, co sprawiłoby jakąkolwiek trudność. 


***

9. Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat:
Musiałam obejrzeć dwa spektakle, żeby zrozumieć w tym sens i naprawdę bardzo polubić tą książkę. Jest to oczywiście lektura, bo jakżeby inaczej- "Ferdydurke" Witolda Gombrowicza


******

A teraz nominuję wszystkich, którzy chcą i też tych, którzy niekoniecznie chcą, ale o to proszę, tj:

Kruszynki, dajmy nam trochę lata, którego brakuje za oknem! 

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Ja do "Ferdydurke" jeszcze nie dojrzałam. Fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag :) już jeden zrobiłam, więc jak tylko znajdę czas mogę go wykonać drugi raz :) Dziękuję za nominację i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie trzeba! Teraz to ja nie zauważyłam :p

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Never never przeczytam :) bo już mam :D:D:D
    Tag superowy - zainteresowała mnie Wróżbiarka... może za jakiś czas po nią sięgnę.
    Książka, do której musiałam dorosnąć to zdecydowanie "Mistrz i Małgorzata" :)
    Pozdrawiam i ślę sierpniowe słoneczko nocną porą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to zazdroszczę!
      Polecam, jeśli oczywiście ją gdzieś jeszcze znajdziesz :)
      O, to też!

      Pozdrawiam! I dziękuję, również odsyłam! :)

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka