"Slow Burn. Kropla drąży skałę" K. Bromberg


Tytuł: Slow Burn. Kropla drąży skałę.
Tytuł oryginalny: K. Bromberg
Cykl: Driven (tom 5)
Liczba stron: 399
Autor: K. Bromberg
Wydawnictwo: Septem
Data wydania: 8 lipca 2016
ISBN: 978-83-283-1869-4



Haddie Montgomery pod narzutą kobiety dominującej, pewnej siebie i walecznej skrywa przerażoną, małą dziewczynkę. Za dnia ukrywa swoje prawdziwe emocje, by w samotności puścić tamę łez. Od śmierci siostry zmaga się z żałobą, która zabiera z niej wszystkie żywe ognie, nadzieje i pogodę ducha. Zlękniona dziewczyna boi się, że pewnego dnia i ona będzie musiała zostawić tych, których kocha sprawiając im mnóstwo cierpienia. Boi się, że rak piersi zabierze również i ją. Dlatego właśnie nie pozwala dopuścić do siebie miłości, szukając zapomnienia w przygodnym seksie. Jednak wszystko ulega zmianie, gdy spędza niezobowiązującą noc z niewłaściwym mężczyzną, swoim przyjacielem- niebywale seksownym Beckettem Danielsem. To on pierwszy będzie starał się zburzyć jej mur, który wzniosła wokół swojego serca. Czy pozwoli mu na odkrycie wszystkich kart, pokazanie czym są prawdziwe uczucia, pomoc w walce z wynikami i z nieszczęśliwymi wspomnieniami?

Książka ta jest kontynuacją serii "Driven", którą dopiero mam przed sobą. Jako że ta część niespodziewanie przypadła mi do gustu to w najbliższym czasie mam zamiar sięgnąć po resztę. Autorka ma ciekawy styl pisania, potrafi wzbudzić w czytelniku całą gamę emocji. Najpierw rozpala zmysły, by za chwilę uderzyć w twarz cierpieniem, powodując smutek. Sprawiła, że literatura erotyczna wzniosła się na nowy poziom. 

Cała historia jest idealnie skomponowana i estetyczna. Sceny erotyczne są subtelne, starannie wypracowany styl autorki nie odrzuca przy nich jak przy wielu innych powieściach erotycznych. Ostatnio Marzena z bloga "Matka Puchatka" napisała, że napisać dobry erotyk to sztuka. Całkowicie się z nią zgadzam i zapewniam Was, że autorka tej książki sztukę tą opanowała.

Najbardziej spodobał mi się fakt, że K. Bromberg nie skupiła się tylko na doznaniach. Równolegle pociągnęła temat, który nadawał całej historii duszę. Choć był to ciężki orzech do zgryzienia i niektórzy mogą mieć problem, jeśli sięgają po tego typu lektury tylko dla przyjemności, to myślę, że zabieg ten naprawdę się opłacił.

Autorka stworzyła postać Haddie opierając się na emocjach, które są  tutaj górą. Poruszyła temat poważny, aktualny i dotykający wiele kobiet. Natomiast Beckett nie jest typowo niegrzecznym chłopcem, który za wszelką cenę chce się przespać z główną bohaterką. Nie jest również w żaden sposób tajemniczy, wręcz przeciwnie, można z niego czytać jak z wyłożonych kart. I właśnie to nadaje tej książce niepowtarzalny klimat, nieszablonową fabułę.

Z całą pewnością jest to powieść zawierająca zarówno seksapil jak i głębię doznań i uczuć.


Za egzemplarz dziękuję Septem i Grupie Helion.



Książka bierze udział w wyzwaniu "52 Book Challenge".

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Czekam z niecierpliwością na swój egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że warto być cierpliwym dla tej książki! :D

      Usuń
  2. Uwielbiam Kristy Bromberg :) to była miłość od pierwszego wejrzenia :D Slow Burn wywołało we mnie mnóstwo emocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Cię rozumiem! Miałaś rację- to akurat mi się bardzo spodobało! :)

      Usuń
  3. Książka już u mnie na półce. Niebawem się za nią zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu sięgnąć po książki autorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To coś, co lubię. Dziwię się, że nie zauważyłam tej książki wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz już wiesz! :D Więc możesz spokojnie czytać! :D

      Usuń
  6. Chętnie zapoznam się z twórczością tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach, gdyż bardzo podobała mi się cała trylogia Driven.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat jeszcze przede mną, ja trochę od tyłu :D

      Usuń
  8. Nie znam tej serii, ale przyznam, że kusi mnie ogromnie. Tylko z wolnym czasem u mnie ostatnio krucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak znajdziesz trochę czasu, to naprawdę warto :)

      Usuń
  9. Ooo to coś zdecydowanie dla mnie! <3 Muszę dorwać.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka