"Słońce świeci dla was." Podsumowanie lipca.


Cześć, moi mili! Oto przybywam do Was z postem, w którym podsumuję ostatni miesiąc! Niestety nie mam szansy cieszyć się wakacjami, ponieważ jedyny czas, kiedy mogłam odpocząć od codziennych obowiązków, wstawiania rano i siedzenia po osiem godzin w pracy był urlop, który spędziłam w łóżku- kurując się. Tak więc miesiąc nie należał to najprzyjemniejszych. Jeśli dodać jeszcze do tego pewien upadek emocjonalny, którym byliście świadkiem w poście "O wszystkim i o niczym", to to naprawdę był kiepski dla mnie czas. Pod względem czytelniczym standardowo, nie mniej niż sześć, nie więcej niż osiem. Tym razem stoję w środku, przeczytałam siedem książek. Nawiązałam jakąś nową współpracę, jednak teraz nie pamiętam dokładnie jaką, ha! Przybyło do mnie trochę książek, ale o tym dowiecie się w osobnych poście. Wiecie z czego się najbardziej cieszę? Że wreszcie "wychodzę" do ludzi w sferze blogowej! Bardzo, ale to bardzo polubiłam kilka miłych osóbek, między innymi jest to Paulinka, Kasia i Karolina, z którymi wymieniałam zdania najczęściej! :) Zachęcam Was do ich blogów, bo są to trzy naprawdę mądre kobiety. Ponadto jestem wdzięczna Krysi za jej liczne akcje! Monice za jej aktywność na fanpage! No i oczywiście dziękuję wszystkim uczestnikom mojej akcji, którzy zgodzili się wziąć udział, tj. Paulina, Karolina, Marta, Natalia, Wioleta, Magda, Ola, Miłka oraz Sherry! (czytelnicy, informację na temat nowego postu uzyskacie już niedługo) Czekam z niecierpliwością na Wasze odpowiedzi! :) 
Chciałabym jeszcze podziękować Magdzie, która prowadzi świetną grupę czytelniczą na facebooku "Przeczytaj & podaj dalej"! I wszystkim jej uczestnikom za ciepło i życzliwość, jakie tam panują. Chyba nie musicie zgadywać kto mnie do grupy wprowadził- jest to oczywiście niezawodna, Kochana Paulina! :)
Inną sprawą z której jestem dumna to pierwszy zorganizowany konkurs, do którego zgłosiło się sporo ludzi! Już niebawem rusza następny! A ja jeszcze w sekrecie chciałabym Wam powiedzieć, że na moim blogu niedługo pojawią się liczne zmiany, więc obserwujcie! :)

Na Instagramie zaś pojawiło się pierwsze wyzwanie zorganizowane z Moją Paulinką, której serdecznie za wszystko dziękuję! To dzięki niej ten świat blogowy wydaje się  łatwiejszy do życia! :)


[link]

Przeczytałam:
1. "Maybe someday" Colleen Hoover [recenzja]
2. "Dotyk północy" Adelina Tulińska [recenzja]
3. "Coś pożyczonego" Emily Giffin [recenzja]
4. "Zanim zgasną gwiazdy" Martyna Senator [recenzja]
5. "Ekspozycja" Remigiusz Mróz [recenzja]
6. "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins [recenzja]
7. "Panika" Lauren Oliver [recenzja]

Dodatkowe posty:
1. Zapowiedzi lipca [link]
2. "Gdzie jest Dory" FILM [link]
3. Książki- przybysze czerwiec [link]
4. Książki dla Blogerek [link]
5. Konkurs [link]
6. Przedstawienie Wydawnictwa Colorful Media [link]
7. Mój pierwszy raz- Wyzwanie [link]
8. Zalotny TAG książkowy [link]
9. Zapowiedzi sierpniowe [link]
10. Stolica języka polskiego [link]
11. TOP 4: Najlepsze pary kryminalne [link]
12. O wszystkim i o niczym jednocześnie [link]
13. Wyniki konkursu [link]


Postępy w wyzwaniach:
1. Kiedyś przeczytam [link]
łącznie: 4
lipiec: 0
2. Historia z trupem [link]
łącznie: 9
lipiec: 1
3. Kryminalne wyzwanie [link]
łącznie: 7
lipiec: 1
4. Wyzwanie biblioteczne [link]
łącznie: 6
lipiec: 1
5. 52 book challenge [link]
łącznie: 39
lipiec: 7
6. Łów słów [link]
łącznie: 2
lipiec: 1

[P.S. Wszystkie imiona w poście są podlinkowane blogami]



Najważniejsze jednak, za co chciałabym podziękować to za tak wspaniałych czytelników. Za wszystkie komentarze, za odwiedziny, za wszystko. To dzięki Wam stuknęło mi w lipcu 10 tysięcy wyświetleń! 

A jak Wasz lipiec? :)

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Siedem książek to naprawdę dobry wynik. Nie wiem ile książek przeczytałam w lipcu, ale jestem pewna, że mniej niż ty ;) No i cudownie, że poznałaś tyle niesamowitych osób! Książkosfera to naprawdę fajne miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wynik jest dobry! :D
      Zgadzam się! :)

      Usuń
  2. Wynik całkiem niezły ;) Ja zrobię podsumowanie roku od początku blogowania, tj od 1 sierpnia. Zobaczę wówczas, jaki wynik będzie :)
    Pozdrawiam,
    http://www.strefa-aithneblair.pl/
    http://www.sekretny-trop.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O, to na pewno zobaczę! :)

      Usuń
  3. Gratuluje 10 tysięcy wyświetleń! Dzięki tobie również dołączyłam do grupy ,,Przeczyta&podaj dalej'' chociaż przyznam się, że na razie nie ogarniam wszystkiego tak jak stali uczestnicy, to na pewno. Maybe Someday czytałam w tamtym roku i byłam zachwycona! Mimo upływu czasu nadal uważam, że to jedna z lepszych książek i z całą pewnością najlepsze dzieło pani Hoover. Cieszę się, że tobie również się spodobała♥ U mnie w lipcu było 9 książek więc bardzo owocnie. Na sierpień przewiduje trochę mniej, bo chcę odpocząć.

    Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      No to świetnie! To jest naprawdę ciekawa grupa! :) Niedługo zaczniesz po niej śmigać jak wszyscy! :)
      Oj i to jak!
      No to naprawdę gratuluję, super wynik!
      Odpoczynek również ważny jest! :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku :) Ja mam za sobą osiem książek.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No to piękny wynik! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Baaardzo ładny wynik i gratuluję :D
    Ja w lipcu przeczytałam 5 ksiażek i tylko 4 nabyłam! Dlatego jestem mega dumna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      To również ładny wynik! :)

      Usuń
  6. Na razie nie masz za co mi dziękować. Daj znać, na/do kiedy mam Ci przesłać to i owo ;)
    Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za samą zgodę! :) Do 8 najlepiej by było :)
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Siedem książek to i tak sporo :) Ciekawi mnie akcja jaka przygotowujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic takiego ciekawego, ale niedługo się dowiesz, za jakieś cztery dni :P

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka