[BOOK TOUR] "Za żadne skarby" Vera Falski

Tytuł: Za żadne skarby

Liczba stron: 440
Autor: Vera Falski
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 6 maja 2015
ISBN: 978-83-7515-273-9






Vera Falski to pseudonim dwóch wybitnych autorek. Nikt jednak nie ma pojęcia kim one są i myślę, że to jest już samo w sobie genialne! Jeśli dorzucić do tego świetny warsztat literacki- powstaje wyśmienita powieść! 

"Sukces to zawsze próba dla przyjaźni. Kiedy wybijasz się ponad przeciętność, okazuje się, że tych, którzy się cieszą, ale tak naprawdę, szczerze, możesz policzyć na palcach jednej ręki. Jak dobrze pójdzie!"

"Za żadne skarby" to wysmakowana historia młodej kobiety, która dostaje niesamowitą szansę- wyjazd na staż do Paryża. Po wszystkim co przeszła, uważam, że jej się to należało jak psu buda. Niestety los ma inne plany, które niekoniecznie zbiegają się z marzeniami Ewy. Po tym, jak udało jej się wyjechać z mazurskiej wsi do wielkiego miasta, po tym jak odniosła sukces i skończyła studia wyróżniając się, niestety musi wrócić do początków swojego życia. Zostawia wszystko co osiągnęła, by po śmierci matki móc wspomóc ojca- alkoholika i rodzeństwo, dorastające siostry i niepełnosprawnego brata. Jak poradzi sobie w nowej roli? Czy czeka ją w życiu coś jeszcze dobrego? Jak przebiegły potrafi być los? Przekonajcie się koniecznie!

"W miłości trzeba postępować zgodnie z tym, co dyktuje serce – tłumaczyła sobie tamtego wieczoru – a moje dyktuje mi coś zupełnie innego."

Jest to powieść, która kryje w sobie mnóstwo życiowej mądrości i kobiecej siły. Działa na wyobraźnię, na serce i na rozum. Falska stworzyła dzieło niekonwencjonalne! Łączenie wielu gatunków literacki może być bardzo ryzykowne, jednak w tym momencie  wyszło wprost idealnie.

Bohaterowie są skonstruowani w sposób ciekawy, potrafią przyciągnąć uwagę swoim specyficznym humorem. Nie zalazł mi nikt za skórę, jeśli chodzi o samą konstrukcję ani naganny i niezbyt przyjemny w odbiorze charakter. Wszystko było dobrze wyeksponowane.

Własnymi siłami zwiedzamy mazurską wieś, w głowie tworząc swoje scenariusze. Nawet idea samych listów wojennych mi się ogromnie spodobała! I sam fakt dobrego rozeznania w problemach społecznych- cudo!



Za możliwość przeczytania dziękuję organizatorce Miłość do czytania, zapraszam na jej fanpage oraz fanpage autorek. Zapraszam również do regulaminu akcji.

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Brzmi fantastycznie :) chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Może kiedyś się skuszę, ale na razie mam cały stos do przeczytania ;) Jednak zapisuję sobie ten tytuł na liście i w wolnym czasie porozglądam się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie czeka na półeczce :) Tylko kiedy znaleźć czas na jej przeczytanie? :(

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mam ochoty na tę powieść :) To nie do końca moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nie moje klimaty, ale kto wie? Zapowiada sie sympatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zapisywałam się do tego BT, a chyba powinna byłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tę książkę, jakoś nie dotrwałam do końca i przerwałam w połowie, jakby ktoś coś chętnie wymienię!
    Pozdrawiam, zapraszam do siebie:
    http://zacisze-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja doczytam, bo pióro autorki mają lekkie, ale fabula i.bohaterka zdecydowanie mi nie przypadly do gustu.

      Usuń
    2. Różnie to bywa, zależy też od oczekiwań :)

      Usuń
  8. Moja babcia czytała tę powieść i bardzo jej się podobała ^^ Niestety, ja w takich klimatach nie gustuję, więc raczej jej nie przeczytam... Choć te "listy wojenne" brzmią interesująco ;)

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie książki z wymiany :) Mają w sobie dziwną, pozytywną energię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie wiem ;D
    Z jednej strony może i by się skusił człowiek z drugiej trochę mam obiekcje ;D

    Zapraszam Cię na oficjalne podsumowanie Book Touru z Colleen Hoover i jej Maybe Someday ;D
    http://coraciemnosci.blogspot.com/2016/09/maybe-someday-zakonczya-podroz-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisarki nie znam, ale jej książki zbierają naprawdę fajne opinie, kiedyś na pewno się zabiorę za jej twórczość. ;)

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka