"I choć jesień nadchodzi...nie poddam się." Podsumowanie sierpnia



Cześć! Witam Was w ten ciepły, wrześniowy wieczór. Wielkimi krokami nadchodzi jesień, choć dopiero pisałam tak o lecie. Przeraża mnie to, jak ten czas szybko leci. Promyczki moje! Za osiem dni mój blog obchodzi swój roczek! Ale ja poczekam z konkursem, bo parę dni po nim urodziny obchodzić będę ja, więc wtedy postanowiłam coś zorganizować! Swoją drogą, właśnie w pracy zaczyna się sezon, więc posty dodawać będę późnym wieczorem i zdecydowanie rzadziej, co później Wam wynagrodzę jakimś kolejnym ciekawym fantem :) A teraz najważniejsze- dziękuję za wszystkie propozycje współprac, komentarze, wyświetlenia, dziękuję za WSZYSTKO!

Przeczytałam:
1. "Awaria małżeńska" Natasza Socha, Magdalena Witkiewicz [recenzja]
2. "Bez słów" Mia Sheridan [recenzja]
3. "Czy wspominałam, że Cię kocham?" Estelle Maskame [recenzja]
4. "Czy wspominałem, że Cię potrzebuję?" Estelle Maskame [recenzja]
5. "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej" Sarah Dessen [recenzja]
6. "Mąż potrzebny na już" Małgorzata Falkowska [recenzja]
7. "Prawo mroku" Izabela Kamieńska [recenzja]
8. "Slow burn. Kropla drąży skałę" K. Bromberg [recenzja]
9. "Sny Morfeusza" K. N. Haner [recenzja]
10. "Sweet Ache. Krew gęstsza od wody" K. Bromberg [recenzja]
11. "Złamane pióro" Małgorzata Maria Borochowska [recenzja]

Dodatkowe posty:
1. Wyniki konkursu "Przypadkowe szczęście" [link]
2. Podsumowanie lipca [link]
3. Poczuj lato BOOK TAG [link]
4. Książki- przybysze, lipiec [link]
5. Blogerzy dają nadzieję #1- CYKL [link]
6. Laureaci V edycji konkursu "Literacki debiut roku" [link]
7. LBA #3 [link]
8. Konkurs z "Zanim zgasną gwiazdy" [link]
9. Balonowy chłopak- FILM [link]
10. English matters- magazyny dla uczących się języka angielskiego [link]
11. Zapowiedzi września [link]
12. Magazyn English Matters nr 60 [link]

Spodziewajcie się niedługo rozwiązania wyzwania z IG oraz nowego konkursu! :)
A jak u Was w tym miesiącu? Ja ze swojego jestem zadowolona!

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Super Kochana :) gratuluję wspaniałego miesiąca :) oby wrzesień był jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem sporo! :) Muszę chyba sięgnąć po Sny Morfeusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zdecyduj :) Nie będę polecać, ale również odradzać :)

      Usuń
  3. Gratuluję jedenastu przeczytanych książek i rocznicy prowadzenia bloga :) Życzę dalszej wytrwałości i pasji w blogowaniu oraz zaczytanego września!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku, sama przeczytałam dziewięć książek i już jestem dumna i miałam wrażenie, że nic innego nie robię, więc 11 to już mega dobry wynik! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc również gratuluję, bo 9 to dużo! :)
      Mam nadzieję! :)

      Usuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę wyniku! Ja miałam w sierpniu totalny zastój czytelniczy i żadna powieść mi nie podchodziła -,- W wyniku tego przeczytałam tylko pięć książek, czym jestem strasznie zawiedziona :/

    Zaczytanego września :)
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięć to również dużo, więc spokojnie kochana! :)

      Usuń
  6. Gratuluję wyniku :). U mnie sierpień minął dość podobnie, bo przeczytałam tylko jedną książkę mniej od Ciebie ;). Oby wrzesień był równie udany ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dużo postów! Przeczytałaś też kilka super książek. ;)
    U mnie było okej, nawet lepiej niż kiedykolwiek w tym roku. ;D
    Oby szkolny wrzesień był chociaż w połowie tak udany jak sierpień czy lipiec... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie wszystkie były super! :D
      No to świetnie, gratuluję! :)

      Usuń
  8. Dużo książek przeczytałaś! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wynik. 11 książek. :) Brawo :)

    Zaczytanego września życzę... mocno zaczytanego :)

    Pozdrawiam
    M.

    www.papierowybluszcz.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka