Książki, przybysze- sierpień




"Sny Morfeusza" K.N. Haner, wydawnictwo Editio- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"Slow Burn" K. Bromberg, wydawnictwo Editio- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"Sweet Ache" K. Bromberg, wydawnictwo Editio- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"Perswazje" Jane Austen, wydawnictwo Prószyński i S-ka- książka, z tzw. Kolekcji Romantycznej, która niedawno wyszła w kioskach.
"Szczygieł" Zbigniew M. Nowak, wydawnictwo Bis- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"Projekt Breslau" Magdalena Zarębska, wydawnictwo Bis- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"Aleja samobójców" Marek Krajewski, Mariusz Czubaj, wydawnictwo W.A.B- jest to prezent od babci z okazji jej przyjazdu.
"Wciąż żywa" Peter James, wydawnictwo Buchmann- jest to prezent od babci z okazji jej przyjazdu.
"Przeznaczenie" Aleksandra Szymaniak, wydawnictwo Novae Res- jest to egzemplarz przedpremierowy od wydawnictwa.
"Jane Eyre cz.1" Charlotte Bronte, wydawnictwo Prószyński i S-ka- książka, z tzw. Kolekcji Romantycznej, która niedawno wyszła w kioskach.
"Promyczek" Kim Holden, wydawnictwo Filia- zakup własny na nieprzeczytane. Tak każdy chwali, że i ja muszę sprawdzić czy jest co!
"Demonolodzy. Ed i Lorrain Warren" Gerald Brittle, wydawnictwo Esprit- zakup własny na nieprzeczytane. Bardzo, ale to bardzo kocham horrory nakręcone na podstawie ich przeżyć. Po prostu musiałam to mieć.
"Nie pozwól mi odejść" Jessica Sorensen, wydawnictwo Zysk i S-ka- zakup własny na nieprzeczytane.
"Never never" Colleen Hoover i Tarryn Fisher, wydawnictwo Otwarte- zakup własny na nieprzecytane. No bo zbieram wszystkie książki Colleen Hoover! :) 
"Taft" Ann Patchet, wydawnictwo Znak Literanova- uwierzcie mi, była promocja. Nie wiedziałam co wziąć, wzięłam coś przypadkowego. No bo coś musiałam, nie?
"Driven" K. Bromberg, wydawnictwo Septem- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"Fueled" K. Bromberg, wydawnictwo Septem- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"Crashed" K. Bromberg, wydawnictwo Septem- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"Raced" K. Bromberg, wydawnictwo Septem- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"Hard Beat" K. Bromberg, wydawnictwo Editio- jest to egzemplarz przedpremierowy od wydawnictwa.
"Malarka gwiazd" Amelia Noguera, wydawnictwo Rebis- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"3 ray R"  Hanna Cygler, wydawnictwo Rebis- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.
"Żeby miłość miała Twoje oczy" Diego Galdino, wydawnictwo Rebis- jest to egzemplarz wydany do recenzji od wydawnictwa.






A co Kochani uzupełniło Wasze półki w sierpniu? :)

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Ale sierpień był bogaty w nowe książki! I tyle w związku ze współpracami - gratuluję! :) "Nie pozwól mi odejść" oraz "Promyczek" to moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ann Patchett (np. jej "Bel Canto", czy "Asystentkę Magika"). "Taft" jeszcze nie czytałam, ale też ostatnio dodałam do swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale dużo książek! Najchętniej podkradłabym Ci Never never, a jeśli chodzi o przeczytane to mam za sobą Promyczka, ale rozczarowałam się po całej linii, chyba tylko mnie się nie podobał...

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, ale stos! :) Normalnie zazdroszczę :) No i oczywiście życzę wielu przyjemnych chwil spędzonych z każdą z tych książek :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Pokaźny stosik :D Wstyd się przyznać, ale po Bromberg jeszcze nie sięgnęłam ;) choć tyle pozytywów wokół... Co prawda to trochę nie moja literatura, ale jeśli warto to może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w sierpniu jedynie dwa nowe nabytki w tym kupione również przez ciebie "Never never". Choć czytałam prawie wszystkie książki Hoover to własnie ta jest pierwszą, którą mam na półce. Bardzo lekka lektura, którą czyta się błyskawicznie. Zostało mi jeszcze kilkadziesiąt stron, ale raczej nie przebije ,,November9'' lub ,,Maybe Someday''. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, gratuluję tak owocnych zdobyczy ;) Co prawda nie cztałam żadnej z wymienionych książek, jednak mam ochotę na "Never Never", a "Promyczek" czeka w kolejce, na mojej półce.

    Pozdrawiam i życzę zaczytanego września ^^
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ile książek! Najbardziej zazdroszczę Promyczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa, czy "Promyczek" Ci się spodoba. Dla mnie to przeciętna książka, jutro o niej napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę pokaźny stosik ;) Zazdroszczę Ci przede wszystkim "Promyczka", bo słyszałam o niej masę dobrych opinii. Mam nadzieję, że niebawem i ja będę mogła ją przeczytać!

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze przyznać, że "trochę" tego masz :D
    U mnie również przybyli "Demonolodzy", których wygrałam w konkursie i tak strasznie strasznie strasznie chciałam ją mieć <3
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, dużo Ci książek przybyło w sierpniu ;-) Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka