"Fueled. Napędzeni pożadaniem." K. Bromberg

 Tytuł: "Fueled. Napędzani pożądaniem"
Seria: Driven (tom II)
Oryginalny tytuł: Fueled
Liczba stron: 472
Autor: K. Bromberg
Wydawnictwo: Septem
Data premiery: 20 lutego 2015
ISBN: 978-83-246-9690-1










K. Bromberg to żona, matka trójki dzieci i domowy Spiderman. Lubi dietetyczną colę z rumem i głośną muzykę. Ponadto gromadzi zapasy czekolady w spiżarni oraz bawi się w szofera. Lubi również biegać na bieżni i czytać pikantne książki. Jak odbieram jej pikantną opowieść?

Fueled to kontynuacja serii Driven. Poznajemy dalsze losy Coltona, kierowcy rajdowego oraz Rylee, delikatniej, acz wyszczekanej kobiety, która pragnie miłości, by móc zapomnieć o przeszłości. On- typowy, niezależny bad boy. Ona- zbyt mocno angażująca się istota. Czy ich miłość ma prawo bytu? Czy przeszłość pozwoli im odbudować swoją wiarę w silną, dającą nadzieję i życie miłość?

 "Miękną mi nogi po tym wyszeptanym wyznaniu, które trafia do głębi mojego jestestwa, niezmąconych i wciąż pełnych nadziei."

Ta część zdecydowanie bije na głowę poprzednią. Emocje przewijają się na każdym kroku, a ich zróżnicowanie tworzy prawdziwy rollercoaster. Po tej autorce już wiemy, że nie możemy się niczego spodziewać- bo i tak zrobi na opak, zaskoczy i pozostawi niedosyt. 

Bromberg jest nie do pokonania w powieściach erotycznych. Potrafi wszystko przedstawić  w sposób ciekawy i ze smakiem. Zawrze wszystko co najważniejsze w książkach i okrasi to jeszcze delikatną, lecz silną namiętnością. 

Bohaterowie gubią się w swoich uczuciach, nie potrafią jednoznacznie stwierdzić, czy w ich sercach przeważa miłość czy jednak nienawiść. Ranią się, kochają, nienawidzą i pragną. Naprzemiennie odchodzą i wracają. Czytelnik z niecierpliwością czeka na dalszy rozwój wydarzeń, ponieważ autorka potrafi zaskoczyć swoim tokiem myślenia.

Poznajemy dwie perspektywy, co pozwala nam na odkrywanie kart związanych z przeszłością Coltona. Dowiadujemy się co przyczyniło się do powstania muru obronnego wokół jego serca, wraz z nim będziemy cierpieć, będziemy mu współczuć i dawać zrozumienie.

Autorka z każdą częścią poprawia swój warsztat literacki, przez co coraz przyjemniej się czyta jej książki.  Słownictwo jest łatwe do przyswojenia i oddaje głębię treści. Najbardziej przypadły mi do gustu dialogi, które są podszyte humorem, ironią, ale i emocjami.

Bohaterowie są z prawdziwe zdarzenia, posiadają indywidualne cechy, które nie są sztucznie rozwijane. Odnajdziemy wśród nich swoich ulubieńców, którzy skradną nasze serca. 

Ja osobiście bardzo kibicowałam Coltonowi, by w końcu przestał oglądać się na przeszłość, zasmakował życia z tą cudowną kobietą, która jest dla niego stworzona. Byłam w niebie, kiedy zdecydował się spróbować, lecz przy każdej niesprzyjającej sytuacji wstrzymywałam powietrze, bo bałam się jak on,  że wszystko może się rozpaść w jednej chwili.

Gwarantuję Wam, że w tej części nie zabraknie palących w policzki scen erotycznych, pasji, pożądania, namiętności i wielu, naprawdę wielu innych uczuć! Autorka zabierze was na górę, by na końcu zrzucić. Na pewno będziecie pragnęli więcej! Tylko uważajcie! Bromberg uwielbia zakończenia, które sprawiają, że nie spoczniesz, póki nie sięgniesz po kolejne części!


Za egzemplarz dziękuję Grupie Wydawniczej Helion.


Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Uwielbiam książki pisane z dwóch perspektyw. Może przeczytam poprzednią część :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie sięgam po tego typu książki. Jedynym odstępstwem był Grey, który niekoniecznie trafił w mój gust. Serii "Driven" również nie czytałam, mimo że słyszałam o niej wiele bardzo dobrych opinii. Może coś w niej jednak jest, może warto sięgnąć po pozycje Bromberg. Spróbuję. Kiedy przeczytam, na pewno dam znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria jest zdecydowanie inna. Delikatna, subtelniejsza :)

      Usuń
  3. Nie czytałam ani też nie słyszałam o tej powieści. Może dlatego, że tematyka nie dla mnie. bo akurat nie podoba mi się zbytnio :)
    Pozdrawiam,
    http://www.sekretny-trop.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu przeczytałam serię i spodobała mi się. Chociaż na początku nie byłam do niej przekonana to autorka sprawiła, że sięgnęłam po kolejne tomy. Polubiłam bohaterów i Coltona, oczywiście jakżeby nie :D Nie pamiętam jakie odczucia miałam do drugiego tomu, ponieważ teraz już raczej mam w głowie historię w całości. Mimo wszystko pozytywne odczucia co do tej serii są :) Pozdrawiam!
    Verax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również podchodziłam z rezerwą, ale niepotrzebnie :)

      Usuń
  5. Zaczyna mi się przejadać ta seria. Za dużo jej w blogosferze ostatnio.

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka