"Imagines" Anna Todd wraz z innymi


Tytuł: "Imagines"

Oryginalny tytuł: Imagines: Celebrity Encounters Starring You
Liczba stron: 720
Autor: Anna Todd i inni
Wydawnictwo: Znak
Data premiery: 13 października 2016
ISBN: 978-83-240-3700-1






Wyobraź sobie, że otrzymujesz od losu klucz. Jest to klucz do Twojej wyobraźni. Otwierasz szczelnie zamknięte drzwi i...zaczynasz tworzyć. Czy będziesz mieć jakieś granice? Wszystko zależy od Ciebie i Twojej kreatywności!

"Imagines" to zbiór krótkich opowiadań, gdzie autorami są sławy z serwisu wattpad, a bohaterami gwiazdy medialne. Jest nawet opowieść Anny Todd, autorki osławionej serii "After"! Książka napisana z humorem, niekiedy uczuciem- nawet jeśli przesadzonym. 

Opowiadania tego typu znam, czytałam nawet kilka fan fiction na powyższym portalu, jednak nie przepadam za nimi jakoś specjalnie. Mimo wszystko ta pozycja wywarła na mnie dobre wrażenie, ponieważ pozwoliła oderwać się do codziennej, szarej rzeczywistości, wejść w skórę kogoś innego, z łatwiejszym startem. Pożyć w świecie, gdzie wszystko jest możliwe. 

Każdy rozdział rozpoczyna się od zwrotu "Wyobraź sobie, że...", co pozwala nam wcielić się w każdego bohatera opowieści. Narracja jest w ciekawy sposób skonstruowana, tak, byśmy nie mieli wątpliwości co do tego, że to my jesteśmy głównymi charakterami i pełnimy najważniejsze role. Mamy okazję spotkać celebrytę, a nawet przeżyć z nim wielką miłość!

Każde opowiadanie utrzymane jest w innym stylu. Jedni lepiej sobie poradzili w tej sytuacji, inni gorzej, mimo to całość wypadła przyjemnie i z radością ją wspominam. Czytając poczułam się jak prawdziwa nastolatka. Mamy historie z różną tematyką, najbardziej zdziwiło mnie pierwsze opowiadanie o obalaniu patriarchatu i zakazu robienia selfie. Po tym już nic mnie nie zaskoczyło.

Najpiękniejsza w całej powieści jest jednak okładka, taka wyjątkowa. Kolorowe litery, srebrne, mieniące się tło i zachęcający opis- coś co lubi i ceni każdy książkoholik (i sroka okładkowa!). Kilka z opowiadań może nas nie zachwycić, ale myślę, że każda osoba znajdzie tu coś dla siebie, niezależnie od preferencji czy wieku.

Przyznam szczerze, że wielu gwiazd nie znałam, ale i bez tej wiedzy można sobie spokojnie poradzić, skupiając się na samej historii, a nie na ich podłożu. 

W ramach ciekawostki napiszę Wam jeszcze, że kilku autorów tych opowiadań zdobyło na wattpadzie nagrodę #wattys. Jest to konkurs talentów, największy na świecie konkurs pisania online. Więc możecie sobie wyobrazić ich styl, fabułę i akcję, ich poziom pisarski. 


Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Znak!



Korzystając z okazji chciałabym Was zaprosić do konkurs!
#imaginespl

Wystarczy, że napiszesz krótkie opowiadanie (trzy strony znormalizowanego maszynopisu), którego bohaterami będą polskie osobistości. To, jaką polską celebrity wybierzesz, jak skonstruujesz swoją fabułę i jakie epizody z jej życia wykorzystasz, zależy od Twojej kreatywności i pomysłowości!

Najlepsze prace zostaną opublikowane na platformie Woblink w postaci e-booka. Ponadto spośród nich w drodze głosowania zostaną wyłonione trzy, które organizator konkursu przetłumaczy i prześle autorce bestsellerowej serii After - Annie Todd.

Przestań pisać do szuflady, podziel się swoją twórczością ze światem! Prześlij opowiadanie na adres: imagines@znak.com.pl do 26 października włącznie.

#imagines #wyobrazsobie - efektem swoich prac pochwal się na Instagramie. Pokażmy, jak działają #IMAGINES.

Regulamin konkursu znajdziesz na stronie: http://www.wydawnictwoznak.pl/Imagines.

Zapraszam też do wzięcia udziału w wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/1061071097325452/

Darmowy poradnik jak pisać fan fiction, z efektem 3D można pobrać ze strony: http://woblink.com/e-book,literatura-dla-dzieci-i-mlodziezy-znak-imaginespl-autor-zbiorowy,28474?_ga=1.44759910.373598663.1470232978


źródło: Znak

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Niestety, ale nie mam na ta ksiązkę ochoty. Ale w planie mam całą serię After. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam, ale podczas pierwszej części odpadłam :)

      Usuń
  2. Książka nie dla mnie. Nie przepadam za wattpadowymi historiami, a szczególnie tym dotyczącymi celebrytów. Szkoda, „Imagines” zbiera całkiem pochlebne opinie i mogłoby być fajną lekturą, pozwalającą na oderwanie się od szarej rzeczywistości... Niestety tematyka jest dla mnie nie do przełknięcia :/

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto się oderwać od ponurej rzeczywistości, a ta książka jest na to dobrym sposobem :)

      Usuń
  3. Czytałam już kilka recenzji teraz Twoją ale dalej nie mogę sobie tego wyobrazić... jak to czytelnik bohaterem książki? Chyba podrepcze do księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym zbiorze. Interesująca książka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem zainteresowana tym zbiorem. Mam nadzieję że niedługo wpadnie w moje ręce.
    Pozdrawiam WiktoriaCzytaRazemZWami

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama kochałam fanfiction, zwłaszcza gdy byłam młodsza, ale kręciłam się jedynie wokół potterowskich fanficków ;) Chętnie przeczytałabym Imagines w wolnej chwili dla odprężenia, ale nie spodziewam się niczego specjalnego.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na książkę, jednakże nie mam na nią zbyt dużej ochoty (bynajmniej teraz), więc na razie sobie odpuszczam :) Może kiedyś się do niej przekonam.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej ją czytać, kiedy jest się jeszcze młodym :)

      Usuń
  8. Mam zamiar przeczytać całą serię After, ale jeszcze nie teraz, bo mam trochę pilniejszych pozycji. :D
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat tej serii niestety nie mogę się wypowiedzieć :)

      Usuń
  9. Uwielbiam twórczość Anny Todd, więc jak tylko będę miała możliwość to chętnie nabędę powyższą publikacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, akurat lubisz również lżejsze pozycje :)

      Usuń
  10. A mnie wystarczy samo nazwisko "Anna Todd", żebym omijała tę książkę szerokim łukiem. ;) Niestety miałam okazję zapoznać się z pierwszą częścią "After" tej autorki i tak mnie do siebie zraziła swoim "stylem i talentem pisarskim", że nie mam zamiaru NIGDY WIĘCEJ sięgać po cokolwiek, co wyszło spod jej pióra. Najgorsze romansidło jakie czytałam i obawiam się, że tutaj też nie będzie lepiej. Tak więc ja podziękuję bardzo, ale jakoś nie podzielam wszechobecnego szału na tę książkę, nawet pomimo pozytywnych opinii...

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że i mi "After" w ogóle nie przypadło do gustu.

      Usuń
  11. Anna Todd odstrasza podobnie jak forma... W końcu ff są fajnym umilaczem, ale nic ponad to. Mimo to Cumberbach, Somerhalder oraz O'brien sprawiają, że dla nich chcę przeczytać tę książkę. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po to jest ta książka- dla umilenia czasu :)

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka