Magazyn English Matters 19/2016 [WYDANIE SPECJALNE]

Colorful Media to wydawnictwo znane z magazynów, między innymi językowych. Wyróżniamy kilka tytułów, tj. Business English Magazine, English Matters, Deutsch Aktuell, Français Présent, ¿Español? Sí, gracias, Ostanowka: Rossija!, StartUp Magazine oraz Italia Mi piace. Każdy poświęcony jest fanom innego języka, więc jestem pewna, że wszyscy znajdą coś dla siebie. Jeśli chcesz się uczyć języka obcego, perfekcyjnie go opanować, a ponadto dobrze się przy tym bawić, poznając aktualności i kulturę innych krajów- to magazyn w sam raz dla Ciebie! Jest to dwumiesięcznik, w każdym numerze są ciekawe artykuły i nagrania MP3 . Wydanie jest tanie, a jakie użyteczne! Już dziś można zamawiać numery na www.kiosk.colorfulmedia.pl. Jest to sklep powyższego wydawnictwa. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej- zapraszam na stronę Colorful Media

Wiecie co najbardziej podoba mi się w tych magazynach? To, że przy okazji świetnych artykułów możemy nauczyć się wielu nowych słów, ponieważ wydawnictwo przy każdej stronie stworzyło słowniczek co do cięższych wyrazów!

Dużym walorem jest również podział całości na ciekawe działy, które powtarzają się w każdym wydaniu. Jest to "to i owo; "Ludzie i styl", gdzie zawsze czytamy o jednej z wielkich gwiazd w świecie; "kultura"; "rozmowy Matters", czyli nic innego jak wywiad; "nauka"; "podróże", więc mój ulubiony dział, gdzie w każdej gazecie znajdziemy kraj, będący pod lupą; "wolny czas" oraz "język".


Czy wiecie w jaki sposób powstał Nowy Jork, czy znacie jego podstawy? Jeśli interesuje Was akurat to miejsce, to myślę, że to wydanie jest koniecznie dla Ciebie! Co tu dużo mówić- ten numer poświęcony jest głównie tematyce Nowego Jorku. Mnie osobiście ciekawiły obecne tu artykuły.

Nowy Jork miasto marzeń? Niekoniecznie! Nawet nie wyobrażasz sobie, ilu ludzi żyje poniżej swojego poziomu! Magazyn przedstawia na przykład fakty i mity dotyczące nowojorczyków. Niestety spodziewałam się jakiś nieznanych mi faktów czy mitów, nie dostałam nic takiego. Wszystkie były nazbyt oczywiste. 

Dowiemy się również jak rozmawiać z taksówkarzem, jak się odnaleźć w metrze, jak się bawić, gdzie spędzić wolny czas i przede wszystkim jak się czują turyści w Nowym Jorku! Czyli wszystko dla tych, którzy chcieliby to miejsce odwiedzić! :)

W rozdziale "ludzie i styl" tym razem przeczytamy o głównej bohaterce filmu "Seks w wielkim mieście", która opowiada nam o świecie mody, wielkiej przyjaźni, o początkach filmu, jego kulisach i ogólnie o niej samej!

Gwiazdą tego numeru jest natomiast Calvin Klein! Odkryjemy jego życie, początki kariery, prześledzimy jego edukację, a nawet spotkamy się z jego krytyką!


Ponadto czytamy o takich celebrytach jak Christina Aguilera, Woody Allen, Derek Jeter i Anne Hathaway. Odkryjemy ich świat, poznamy nasze sensacje i podążymy ich początkiem wielkiej kariery.


Ewa Buono opowie nam w wywiadzie o tym, dlaczego Nowy Jork jest jej miejscem na Ziemi. Obecnie nie widzi się w powrocie do Polski i nie planuje tego. Dlaczego?

Dlaczego 11 września jest Dniem Żałoby? English Matters zabiera Cię w podróż do historii Ameryki. Myślę, że każdy kto wtedy już żył- pamięta tą scenę. Cały świat zamarł i z bólem obserwował co się działo. Mimo, iż byłam małym dzieckiem- doskonale pamiętam ten dzień. Do tej pory, gdy co roku oglądam programy o tym wydarzeniu to płaczę razem z mieszkańcami. 


Dla wszystkich zwolenników tego języka- polecam z całego serca magazyn English Matters!



Za to wydanie dziękuję Wydawnictwu Colorful Media!

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Zachęca mnie zakres tematyczny tego numeru więc może się skuszę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę niebawem czytać. Bardzo lubię magazyny tego wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może za jakiś czas się skuszę, jak trochę bardziej podszkolę podstawy angielskiego, bo w szkole miałam tylko niemiecki i rosyjski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie te magazyny :-) bardzo pomocne w nauce jezyka angielskiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i polecam. tak samo rosyjskiego magazyny są świetne. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardzo spodobało się to wydanie magazynu, a w szczególności artykuł o zamachu na World Trade Center. Ogólnie te magazyny to świetny sposób na urozmaicenie nauki języka, a jeszcze Nowy Jork jako temat przewodni... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zaciekawił ten artykuł :)
      Dokładnie!

      Usuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka