Rok blogowania mam już za sobą!



Kochani moi! We wrześniu mój blog obchodził swój roczek, z czego niesamowicie się cieszę! Mimo, iż wyświetleń nie ma za wielu, to i tak uwielbiam wstawiać tutaj nowe posty! :) Czuję, że znalazłam swoje miejsce. To właśnie dzięki blogowaniu poznałam wielu wspaniałych ludzi, którzy są dla mnie "idolami". To również tutaj poznałam kilka cudownych duszyczek, które zawsze służą pomocą czy dobrym słowem.

W tym czasie nawiązałam wiele współprac, zaobserwowałam mnóstwo ciekawych blogów,  założyłam fanpage- "Z książką do łóżka" oraz instagrama książkowego pod tą samą nazwą. Byłam na swoich pierwszych Targach Książki, wzięłam udział w losowaniu blogerskim i poznałam kilku interesujących osób. Dziękuję, że wszyscy jesteście ze mną!

Statystycznie:
Wyświetleń: 25139
Obserwujących: 144
Komentarzy (łącznie z moimi, ha ha): 1589
Postów: 132 

Mam nadzieję, że jeszcze długo tutaj będę funkcjonować i że będziecie zawsze ze mną! :)

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. gratuluję i powodzenia w kolejnym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratulacje! Z jednej strony taki rok blogowania to krótko, ale z drugiej to także bardzo dużo czasu poświęconego blogu i pisaniu postów. Życzę kolejnych, wspaniałych rocznic, wytrwałóści i blogowych sukcesów :)
    PS. Nominowałam Cię do Polskiego Book Tagu ;) www.magicznerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gratuluję :) Nie zgodzę się, że masz mało wyświetleń - to naprawdę imponująca liczba!
    Oby dalej było jeszcze i jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :) Powodzenia w kolejnym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie :) Wytrwałości, pracy i systematyczności :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych miesięcy i lat na bloggerze ;)!

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka