LBA #4

Do tego LBA zostałam nominowana przez Zatraceni w kartkach! Dziękuję!

1. Cytat, który jako pierwszy przychodzi Ci do głowy, to…
Na pamięć to ja cytatów niestety nie znam. Ale podam pierwszy z moich ulubionych, jakie mam zapisane.
Ludzie odchodzą, a jeśli kochasz ich zbyt mocno, zbyt gwałtownie, ich szybkie i nagłe zniknięcie może zmrozić człowieka do głębi duszy.- Kristin Hannah
2. Który bohater literacki najbardziej Ciebie przypomina? W jaki sposób?
A czy może być książka, w której jestem słowo w słowo opisana? Jeśli tak, to będzie to "Ch...owa Pani Domu" Magdalena Kostyszyn. Myślę, że autorka zna mnie lepiej niż ktokolwiek inny! :)

3. Gdybyś mógł/a napisać książkę, jaki byłby to gatunek?
Najpewniej obyczajówka. Na przykład jak bardzo lubię czytać kryminały, tak bardzo nie potrafiłabym ich napisać. Do tego gatunku trzeba mieć łeb! Łeb pełen pomysłów, intryg i zaskoczeń!

4. Książka, która mimo pozytywnych opinii innych Ci się nie spodobała?
Będą to zdecydowanie "Sny Morfeusza" K. N. Haner. Jak dla mnie zbyt erotyczna i to w taki brutalny sposób. Mój brak sympatii nie jest jednak winą książki czy autorki, chodzi o sam fakt, że nie lubię takiej literatury, która w sposób wulgarny opowiada o uczuciu czy pożądaniu. Nawet jeśli taki był zamysł, by pasował do całości i fabuły.

5. Czy jesz/pijesz podczas czytania?
Piję, owszem. Zawsze. Raczej nie jem, bo wtedy nie umiem się skupić. Nie dlatego, że boję się o książkę. :)

6. Jaki książkowy bohater miałby szanse na zostanie twoim najlepszym przyjacielem w prawdziwym życiu?
Och, jest takich naprawdę mnóstwo! Na przykład świeża postać, bo jeszcze niedawno o tej serii pisałam- Colton z książek Pani K. Bromberg. Dominik z "Jak powietrze". Mogłabym tak wymieniać i wymieniać! Bez końca.

7. Masz raczej duszę artysty, czy sportowca?
Ho ho, sport to pierwsza rzecz, której nienawidzę w życiu. Druga to jesień :) Niestety artysta ze mnie też kiepski, choć z dwojga złego to chyba lepiej w tę stronę, nie? :)

8. Jest wojna. Ty masz skompletować pięcioosobową drużynę, która będzie nas bronić. Których książkowych bohaterów wybierzesz? Dlaczego akurat ich?
Hm, więc wybieram: Colton Donavan z serii Driven, bo to taki bad boy, Noah Hutchins z "Przekroczyć granicę" z tego samego powodu, Alex z "Kobieta o imieniu Liz", bo bohaterski strażak też się przyda w szeregach. Liam z "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno", bo ktoś słodki, ktoś kto osłodzi nam tą wojnę też jest potrzebny! I na koniec na przykład Sebastian Strzygoń, dociekliwy i nieustraszony dziennikarz śledczy z "Pionka". Taka niecodzienna kombinacja! :)

9. Masz możliwość otrzymania książki z dedykacją dla Ciebie. Jaka byłaby to książka?
Mogłaby to być na przykład "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu" Anna McPartlin. Jedna z lepszych jakie czytałam w tym roku.

10. Jaka jest Twoja ulubiona pora i pozycja do czytania?
Najbardziej lubię czytać w pracy, przy biurku. Jeśli oczywiście mam taką okazję. Jeśli nie, to wieczorem, w łóżku, jak chyba większość z nas! :)

11. Jaka była/byłaby pierwsza książka, którą czytałaś/łabyś swojemu dziecku?
Zależy w którym wieku zaczęłabym czytać dziecku :) Może na przykład "Tak bardzo Cię kocham" od Olesiejuka :)



Nominuję każdego, kto ma ochotę na te pytania! :)

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Miałam ochotę przeczytać Sny morfeusza, ale teraz już sama nie wiem. Może sięgnę po tę książkę jak będę miała ochotę na taki gatunek. Ja w pracy nie mogę czytać, przeważnie zaczyna mi się chcieć spać :( Ale to pewnie dlatego, że jestem po szkole zmęczona już tym wszystkim i trudno mi się skupić, kiedy już mam tę wolną chwilę. Dlatego przeważnie czytam wieczorami. :D
    Pozdrawiam WiktoriaCzytaRazemZWami

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja gdybym miała napisać książkę (co swoją drogą już robię xD) to byłaby to fantastyka albo romans :P Albo razem :D
    Dusza artysty i sportowca... ciekawe pytanie ^_^ Kiedyś byłam stanowczo sportowcem, ale teraz do sportu już mnie tak nie ciągnie i lubię się nazywać artystą... :D I jesieni też nie cierpię! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miała napisać książkę to byłby pewnie romans.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już bym musiała, to też pewnie byłby to albo romans albo właśnie typowa obyczajówka :

      Usuń
  4. Z dwojga złego, zawsze lepiej w tę stronę xD
    A ja często jem przy czytaniu xD Zwłaszcza zupę pomidorową, potem mam pełno takich pomarańczowych kropek na kartkach, ale akurat to mi nie przeszkadza xD
    Ja mam duszę i sportowca i artysty :D
    Podejrzewam, że jak już napiszę ksiązkę (planuję zacząć tak za 5 lat), to będzie to coś podchodzącego pod paranormal romance albo zarąbiście krwawy thriller :D
    Kasia z Kasi recenzje książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, brudasek? :D
      To Twoją książkę też chcę przeczytać! :)

      Usuń
  5. Popieram! By napisać dobry kryminał to trzeba mieć głowę na karku i najlepiej umieć nią kręcić na wszystkie strony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny cytat, Ja mam też kilka takich, które do mnie przemawiają. ;) I ja zawsze jak piję to tylko herbatę przy książkach. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też jest ciężko skupić się na książce, gdy jem :) Wybrałaś piękny cytat. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nienawidzę sportu ani jesieni :)

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka