Podsumowanie grudnia


Grudzień to miesiąc iście magiczny. Klimat świąteczny, rozpoczynająca się zima i w końcu zakończenie starego roku nastraja ludzi optymistycznym nastrojem. Osoby zapracowane mają okazję na odpoczynek, a dzieci na ferie. Podczas gdy moja mama gotowała, lepiła pierogi i uszka ja w przerwie od pomocy zaczytywałam się w kilku ciekawych pozycjach. Oto podsumowanie mojego grudniowego, zimowego miesiąca. 

Przeczytałam:
1. "Prezent" Hanna Fleszar [recenzja]
2. "Zbrodnie w Nickelswalde" Agnieszka Bernat [recenzja]
3. "Siódmy sen" Dorota Vinet [recenzja]
4. "Klamki i dzwonki" Magdalena Knedler [recenzja]
5. "Leśna Polana" Katarzyna Michalak [recenzja]
6. "Miłośniczki Czekolady i ślub" Carole Matthews [recenzja]
7. "Nieboszczyk wędrowny" Małgorzata J. Kursa [recenzja]
8. "Lion. Droga do domu" Saroo Brierley [recenzja]
9. "Tajemny Ogień" C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld [recenzja]
10. "Tajemne miasto" C. J. Daugherty, Carina Rozenfeld [recenzja]
11. "Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata" Susan Ee [recenzja]

Rozpoczęłam, jednak nie zdążyłam jeszcze skończyć:
1. "Drugie życie Matyldy" Magdalena Trubowicz [recenzja wkrótce]
2. "Muza" Jessie Burton [recenzja wkrótce]
3. "Matera 2019" Danka Markiewicz [recenzja wkrótce]

Pozostałe posty:
1. Wesołych Świąt 2016 [link]
2. Wyniki konkursu urodzinowego [link]
3. Autorzy dają nadzieję #2 [link]
4. [Zapowiedź wydawnicza] "Księga snów" Nina George [link]
5. Podsumowanie listopada [link]
6. [KONKURS] "Najlepsza książka 2016" [link]
7. Zapowiedzi styczniowe [link]

A jak Wam minął grudzień? Jak Święta? Najedzeni, szczęśliwi? Jak prezenty? Książki są? :)



____________________________________________

Szczęśliwego Nowego Roku! 

Szampańskiej nocy i niesamowitej zabawy! Abyście w Nowy Rok wkroczyli uśmiechnięci, szczęśliwi i zdrowi. Aby Nowy Rok okazał się o niebo lepszy od poprzedniego. Aby przyniósł książki, które będą niezapomniane, najlepsze z najlepszych.
Życzę Wam i Waszym rodzinom wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! ♥

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :) rewelacyjny wynik Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka