Podsumowanie listopada


Hej ho w ten grudniowy dzień! Choć zbliżamy się już do końca kolejnego miesiąca,  ja nadal nie zrobiłam podsumowania poprzedniego. Taki ze mnie zapominalski chochliczek :)

Postaram się przedstawić krótko ubiegły miesiąc, który był ubogi o ładną pogodę, za to bogaty w deszcz, wiatr, a nawet opady śniegu! Taki klimat nastraja na czytanie, jednak ja tego klimatu nie poczułam, stąd też moje wyniki. 

Listopad wypadł następująco, przeczytałam:
1. "Świąteczna Kafejka" Amanda Prowse [recenzja]
2. "Zdobywcy oddechu" Przemysław Piotr Kłosowicz [recenzja]
3. "Niezapominajki" Monika Fudali [recenzja]
4. "Morze spokoju" Katja Millay [recenzja]
5. "Potomkowie" Tosca Lee [recenzja]
6. "Raced. Ścigany uczuciem" K. Bromberg [recenzja]
7. "Crashed. W zderzeniu z miłością" K. Bromberg [recenzja]
8. "Czekoladowe randez- vous" Ewa Sosnowska [recenzja]

Pozostałe posty, które pojawiły się na blogu:
1. Grudniowe zapowiedzi [link]
2. LBA #4 [link]
3. Magazyn English Matters nr 61 [link]
4. [FILM] "Jak zostać kotem" [link]
5. Podsumowanie października [link]
6. Listopadowe zapowiedzi [link]




A jak Wasz listopad? Wiem, że już dawno żyjecie grudniem, zimą i świętami, ale... wybaczcie mi to małe spóźnienie! :)

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Ja z listopada jestem bardzo zadowolona :) Gratuluję takich wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty powinnaś być z każdego miesiąca zadowolona, Wiolu! :)

      Usuń
  2. Z prezentowanych powieści w tym podsumowaniu czytałam "Morze spokoju" i nadal całkiem nieźle pamiętam fabułę tej historii ;)
    Radosnych świąt, w których nie zabraknie wypoczynku i chwili na lekturę ;)
    Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to super. Ja niestety już po części zapomniałam :)
      Dziękuję! Wesołych, zaczytanych i pełnych ciepła Świąt! :)

      Usuń
  3. U mnie w listopadzie było istne czytelnicze szaleństwo, ale w grudniu jest już o wiele spokojniej :)
    Gratuluję świetnych wyników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratuluję! A grudzień to taki powinien być, spokojny i rodzinny :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Morze spokoju może w końcu mi się uda dorwać. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha A myślałam, że jestem już ostatnią osobą, która zrobiła podsumowanie listopada dość późno (ja zrobiłam jakoś w połowie grudnia) :D
    Jestem ciekawa jak ci się podobali "Potomkowie", więc już lecę czytać recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, jestem jeszcze gorsza :P
      Niesamowicie mi się podobały :)

      Usuń
  6. Dla mnie listopad był strasznie zabiegany, więc ilością przeczytanych książek się nie pochwalę :D W grudniu było już znacznie lepiej :)
    Gratuluję wyników i życzę zaczytanego, już teraz to chyba stycznia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników :D Jako że u Ciebie trochę późno to podsumowanie, to o swoich osiągnięciach wiele powiedzieć nie mogę, bo ich nie pamiętam xD A czekaj! Osiem ksiązek przeczytałam i byłam z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wynik! Gratulacje i tak trzymać. :) Czekam na podsumowanie grudnia. :)

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka