[ZAPOWIEDŹ WYDAWNICZA] "Piasek Raszida” Brandon Sanderson

Brandon Sanderson tym razem stworzył publikację dla młodszych czytelników. "Piasek Raszida" to I tom serii "Alcatraz kontra Bibliotekarze".  Pozycja ukaże się w połowie lutego nakładem Wydawnictwa IUVI.


"Bohater z talentem do… bycia wyjątkową ofiarą losu? Misja na śmierć i życie, by uratować woreczek piasku? Śmiertelne zagrożenie ze strony… Bibliotekarzy? Naprawdę?!

Alcatraz Smedry nie wydaje się przeznaczony do niczego poza katastrofami. Na trzynaste urodziny otrzymuje paczkę ze spadkiem po nieżyjących rodzicach – a w niej zwykły woreczek ze zwykłym piaskiem. Prezent zostaje jednak niemal natychmiast skradziony. To uruchamia lawinę zdarzeń, które uświadomią Alcatrazowi, że jego rodzina jest częścią grupy walczącej przeciwko Bibliotekarzom – tajnej, niebezpiecznej i złowrogiej organizacji, która faktycznie rządzi światem. Piasek Raszida ma pozwolić Bibliotekarzom zdobyć władzę absolutną. Alcatraz musi ich powstrzymać… uzbrojony wyłącznie w okulary i wyjątkowy talent do bycia wyjątkową ofiarą losu."


źródło: Wydawnictwo IUVI
premiera: 15.02.2017



~ Wkrótce na blogu recenzja ~

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Bardzo lubię tego autora, ale szczerze mówiąc ta książka jakoś do mnie nie przemawia...Chyba jest dla nieco młodszych ode mnie czytelników ;)

    Zapraszam do mnie! x
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2017/01/rozpraw-sie-ze-swoja-wewnetrzna-jedza.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałabym nic przeciwko, ale na razie muszę się uporać z jego "Ostatnim imperium". Potem będę myśleć o innych :D Ale fakt, to wygląda na młodzieżówkę... więc pewnie przeczytam, jeśli przypadkiem trafi mi w rączki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze nic tego autora, a ta książka brzmi dla mnie najciekawiej z całej puli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam twórczości autora, jednak myślę, że powyższa pozycja bardziej przypadnie do gustu mojemu bratankowi niż mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa tej książki i już nie mogę się jej doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka