TOP 3 LUTEGO — podsumowanie


Drodzy,
przedstawiam Wam moje TOP 3 lutego, czyli najlepsze książki przeczytane w ubiegłym miesiącu. Trudno było wybrać, ponieważ LUTY był miesiącem przeciętnym pod względem czytelniczym. Miałam pewien zastój, który trwa do dziś, więc przeczytałam mało. Ponadto książki, które poznałam, nie wywarły na mnie wielkiego wrażenia. Nie było ani kitów, ani hitów, było "po prostu". Jednak postarałam się wybrać te najlepsze z tych pospolitych.


♦ "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy" Joanna Wrycza-Bekier


Za złote rady, wskazówki i rzeczywiste przykłady. Za przejrzysty język, czarownie słowem i liczne nawiązania do literatury. Za przykłady, które pokrywają się z życiem codziennym.

♦ "Pani Furia" Grażyna Plebanek


Za wielokulturowość, uczucia, uniwersalny temat. Za wielowarstwowe i dobrze zbudowane pod względem psychologicznym postacie.

♦ "Puste gniazdo" Alicia Giménez-Bartlett


Za uczucie przygnębienia, które potęgowało ciekawość. Za niemożność oderwania się od lektury. Za intrygujący pomysł na fabułę. Za to, że postacie były skomplikowane w swojej prostocie, więc tylko uważny czytelnik był w stanie cokolwiek wycisnąć z tej historii. 




A jakie jest Wasze TOP 3 lutego? :)

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Żadnej z tych ksiązek nie czytałam, ale o powieści "Pani Furia" czytałam wiele dobrego :)
    Obyś w przyszłym miesiącu trafiła na równie dobre lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam ani jednej z książek , które wymieniłaś. Może kiedyś któraś wpadnie mi w ręce .
    PS Życzę lepszego czytelniczego marca !

    Pozdrawiam :)
    http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w lutym na 3 przeczytane książki, poznałam dwie fantastyczne i jedną fajną, więc myślę że to super wynik :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa książki Grażyny Plebanek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Panią Furię i Puste gniazdo koniecznie muszę przeczytać. Co do magicznej pozycji o słowach, które porwą tłumy zgadzam się z Tobą w 100% :)
    Moje top 3:
    1. "Już mnie nie oszukasz" Harlan Coben
    2. "Fenomen poranka" Hal Elrod
    3. "Historia twojego życia" Ted Chiang
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa nad tym poradnikiem do pisania tekstów, w tym semestrze doszedł mi przedmiot Writing for the Media, więc na pewno by się mi przydała :)

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam podsumowania :) Samych dobrych lektur w marcu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tej trójki nie czytałam niestety. ;/

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka