TOP 3 MARCA – PODSUMOWANIE


Drodzy,
wiem, że nie powinnam pisać postu w trakcie świąt, ale tyle wolnego czasu – musiałam go wykorzystać! Ponadto jestem mocno spóźniona z tym podsumowaniem, ale to już chyba standard... 
Marzec uważam za jak najbardziej udany. Przeczytałam sporo książek i wszystkie były co najmniej dobre. Wiele perełek, żadnych szczególnych porażek (edit. jedna okazała się klapą, ale nawet nie chcę o niej pamiętać).
Ciężko było mi wybrać TOP 3 miesiąca, ale dałam radę, chyba :)


♦ „Syreny” Joseph Knox


Za oryginalność w gatunku. Za podziemny świat, brudne sekrety i wstrząsającą stronę życia. Za ludzkiego policjanta.

♦  „Stan nie! błogosławiony” Magdalena Majcher


Za ciepłą opowieść, empatycznych bohaterów, trudy dnia codziennego przekazane bez zbędnej otoczki. Bolesna, ale koniec końców piękna. 

 „Córeczka” Anna Snoekstra


Za mocny thriller, za powiew świeżości, za sekrety, skrupulatnie ukryte pod maską naturalnej codzienności. Za rozbudowany portret psychologiczny, za świetną intrygę, która plącze zmysły. 


A jakie jest Wasze TOP 3 marca
Spóźnione –
WESOŁYCH ŚWIĄT!

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, ale przymierzam się do przeczytania Syren i Córeczki.

    Moje marcowe TOP3
    1. Thomas Arnold- Horyzont umysłu
    2.Remigiusz Mróz- Inwigilacja
    3. Jojo Moyes- Dziewczyna, którą kochałeś

    Pozdrawiam
    zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. "Syreny" i "Córeczkę" mam w planach, na razie dalekich, bo kolejka czytelnicza jest długa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie czytałam żadnej, a moimi ulubienicami marca są dwa tomy (3 i 4) serii Szklany tron, którą pokochałam już od pierwszych stron. <3
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej,ale chce przeczytać córeczko mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytalam, zadnej z tych ksiazek, ale zaciekawilas mnie. :) U mnie w tym miesiacu nr 1 to "Oswodzenia silnej kobiety" Clarissy Pinkoli Estes.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Przewieszenie" - ach, jak uwielbiam trylogię z Forstem :D Żadnej książki z Twojego Top 3 nie czytałam, ale w moim na pewno znalazłaby się "Inwigilacja" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Top 3 marca nie mam, za to z niecierpliwością czekam na "Szepty kamieni". Kto wie? Może pojawią się również w podsumowaniu kwietnia na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach "Córeczkę" i "Stan nie!błogosławiony", choć raczej zbyt prędko nie uda mi się po nie sięgnąć ;)
    Moje top 3 marca? Ciężki wybór, chyba nie wybiorę aż 3, ale najbardziej podobała mi się książka K.A. Tucker "Cztery sekundy do stracenia" :)
    Pozdrawiam! http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. żadnej nie znam :( Mi spodobały się ostatnio "Tajemnice Bostonu" (dziś o nich piszę), "Chłopiec na szczycie góry" i "Czas burzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym przeczytać "stan nie!błogosławiony"

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się stan Nie!błogosławiony średnio podobał. Bohaerowie prawie idealni, że aż nierealni, tylko ich problem prawdziwy. Za słodko i nie dla mnie.
    Top 3 maraca ciężko mi wybrać, bo praktycznie same dobre czytałam. Na pewno Światło między oceanami, Ugly Love i Bursztynowy anioł, a jaeszcze Zaginione i Liliowe dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam "Stan Nie!Błogosławiony" <3 poza tym nic, ale mam "córeczkę" na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie przeczytałabym stan nie! błogosławiony. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mnie intrygują "Syreny", ale odłożę je sobie na wakacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Córeczka" intryguje mnie coraz bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam, ale mam zamiar sięgnąć po "Stan nie!błogosławiony" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym ja pamiętała, co czytałam w marcu dokładnie! A LC sprawdzać mi się nie chce :D W każdym razie z tego nic nie znam, ale jeśli po coś bym sięgała to po pierwszą książkę z Twojego Top 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam jedynie ostatniej książki, którą wymieniłaś, ale pozostałe dwie bardzo mi się podobały, więc i po tę sięgnę. :)

    Trudno mi wskazać 3 najlepsze tytuły marca... za dużo tego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przeczytam pozycję nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Siostra czytała ,,Stan nie!błogosławiony" i bardzo jej się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam tych pozycji, w marcu zaczynałam dwie książki i po przeczytaniu 100 stron odkładałam. Mój Top więc to tylko "Ofiara" i "Ósmy grzech główny"

    OdpowiedzUsuń
  22. Same nowości jak dla mnie, uwielbiam takie zestawienia i marzę o tym żeby KIEDYŚ mieć czas na choćby połowę z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie przeczytam Córeczkę. Jeśli jest intryga, poplątane zmysły to idealnie coś dla mnie :) "Stan nie! Błogosławiony" mam na swojej półce. Czeka na wolne chwile, których ostatnio tak niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  24. w mojej topce marca również znalazłaby się Córeczka :D Syreny mam w planach :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Syreny" chciałabym przeczytać, oj bardzo :).

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka