[BOOK TOUR – ZAPISY] „Projekt Królowa” – Dominika Rosik

Tytuł: Projekt Królowa 
 Autor: Dominika Rosik
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data premiery: 27 marca 2017
Ilość stron: 564
ISBN: 978-83-65676-76-4

















Tak jak kiedyś zapowiadałam – dzisiaj mam dla Was znakomitą powieść psychologiczną. Aby ją przeczytać, wystarczy wziąć udział w Book Tour! Zasady są dziecinnie proste.

Na początku chciałabym Was odesłać do recenzji, z której dowiecie się coś więcej na temat „Projektu Królowej” Dominiki Rosik. Zapraszam  > [link]

Jednym słowem, jest to fenomenalna książka, która skupia w sobie elementy thrilleru psychologicznego, połączonego w pewnym sensie ze science fiction. Polecam z całego serca, ale mam jedną radę: Nie ufaj nikomu. Nawet swojej wyobraźni. 

ZASADY:

1. Aby zapisać się do Book Tour, należy zgłosić się w komentarzu pod tym postem. Jeśli jesteś blogerem  podaj proszę adres bloga. 
2. Należy na adres mailowy: bohaterkatragiczna@gmail.com przesłać dane do wysyłki.
3. W ciągu 14 dni należy przeczytać i odesłać książkę, a następnie opublikować swoją recenzję (na portalu społecznościowym bądź na blogu). W treści należy zamieścić informację, że książka została przeczytana w ramach tej akcji oraz dodać zdjęcie pierwszej strony z wpisami osób, które wzięły w niej udział.
4. Następnie proszę o kontakt ze mną, aby odebrać adres do kolejnej osoby z listy chętnych.
5. Zgłoszenia przyjmuję do 10 lipca.
6. Uprzejmie informuję, że ja – właścicielka publikacji – zezwalam na przeróżne oznaczenia stron i przemyślenia pisane na marginesach. Byleby z rozwagą i kulturalnie – chciałabym, aby książka wróciła do mnie w jednym kawałku :) [Jest jedną z moich ulubionych!]
7. Wysyłać trzeba listem poleconym priorytetowym. 


ZAPRASZAM! :)

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Zgłaszam się! :) Nie słyszałam o tej książce, a bardzo mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako że pożyczyłam tę książkę od znajomej, niestety nie dołączę do grona osób biorących udział w tej zabawie. Jednakże postaram się poinformować o tym Book Tour na moim fanpage - a może ktoś się zgłosi? :)
    Pozdrawiam!
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się, Ewa Zeler

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka