TOP 3 CZERWCA – PODSUMOWANIE


Niedawno pojawiło się podsumowanie maja, tak więc dziś zapraszam Was na TOP 3 czerwca! :)

Niestety nie był to miesiąc zaczytany, więc i wybór był trudny. Jak z czterech książek wybrać trzy najlepsze? :)

♦ „Lato Eden” – Liz Flanagan 


Za mądrą, poruszającą i rozwijającą powieść młodzieżową. Za dorosły świat przedstawiony z perspektywy zagubionego dziecka. Za dojrzałe, pełne bólu uczucia.

 „Mówiąc Inaczej” – Paulina Mikuła


Za istotne zasady języka polskiego. Za humor, dystans i ciekawe przekazywanie wiedzy w estetyczny i poukładany sposób.

 „Gorzej być (nie) może” – Małgorzata Falkowska


Za miły powrót do literackich przyjaciół z „Męża”. Za przebojową i naturalną Zosię, która zaczęła być urocza z tą swoją słodką niewiedzą. Za komedię, przy której mogłam się pośmiać, która rozwiała moje smutki.




A jakie są Wasze ulubione książki z czerwca? :)

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Jestem bardzo ciekawa książki „Lato Eden”.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie czerwiec był dość udany . Za jedna z lepszych pozycji uznaje "współczesnych kochanków" emmy straub - rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... myślę, że hitem czerwca u mnie były Wrota obelisków - powieść tak niesamowicie oryginalna i zaskakująca, ze mózg pęka <3
    Życzę Ci, aby lipiec był dla Ciebie bardziej zaczytany, coby wybór był prostszy :D
    Pozdrawiam!
    Q.

    Otwórz Drzwi do Innego Wymiaru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nic z tej listy nie czytałam, chociaż Mikuła leży u mnie na polce i czeka na przeczytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No akurat nie moje klimaty tutaj :D
    Ja w czerwcu przeczytałam kilka ciekawych książek i mam nadzieję, że w lipcu będzie podobnie, choć zrobię sobie przerwę od książek w te wakacje chyba :D
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Kasia z Recenzje Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lato Eden czytałam i jest to bardzo mocna powieść. Ona robi wrażenie.
    Pozdrawiam!
    https://pasjanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lato Eden mam w planach, a książkę Pauliny czytałam w zeszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie mnie nie dziwi, że żadnej nie czytałam, ja to zawsze jestem do tyłu XD Ale najbardziej jestem ciekawa "Lata Eden". Wiele się o tej książce słyszy. No i nie ukrywam, że przyciąga mnie okładka, zawsze mam słabość do tak ładnych wydań :)
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również bardzo mi się podobało "Lato Eden" ^^

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka