TOP 3 MAJA – PODSUMOWANIE


Podsumowanie maja na początku lipca. Można? Oczywiście, że tak. W końcu to mój blog. :)


Maj i czerwiec to był dla mnie trudny okres. Dlatego dopiero teraz pojawia się podsumowanie, a i tak nie jest ono satysfakcjonujące. W ciągu tych dwóch miesięcy przeczytałam.. 10 książek. Nie chodzi o to, że to mało. Chodzi o to, że te miesiące są najmniej rozpisane pod względem czytelniczym przynajmniej w porównaniu z poprzednimi. Niestety jednak, problemy życiowe zajmują mi zbyt dużo miejsca w głowie, bym mogła poświęcić się z przyjemnością czytaniu. A teraz koniec marudzenia  zapraszam Was na TOP 3 maja :)

♦ „Czerwona Królowa”  Victoria Aveyard



Za doskonale wykreowany świat z niepowtarzalnymi bohaterami. Za fantastyczne i pomysłowe moce nadprzyrodzone. Za klimat, oryginalność i mieszanie w głowie, bo „każdy może zdradzić każdego”.

♦ „Projekt Królowa”  Dominika Rosik


Za psychologiczne podejście do tematu. Za tajemniczość. Za rozbudowanych ciekawie bohaterów. Za brak naiwności, za sekrety. Za szperanie w głowie i naprowadzanie na złe tropy.

♦ „Mroczna toń”  A. J. Banner


Nie była to rewelacyjna lektura, ale była na pewno lepsza niż pozostałe, które przeczytałam w tym miesiącu. Za mgłę niepewności. Za klimat dostosowany do tajemniczej wyspy odciętej od cywilizacji. Za retrospekcje, które nie zawsze były prawdziwe, rzeczywiste, realne, rzetelne. Bo nawet swoim wspomnieniom nie można ufać. 



A jakie były Wasze TOP 3 maja? :)

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Mroczna Toń mnie ciekawi. A wynik całkiem niezły :).

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się w tym miesiącu spodobała "Mała księgarnia samotnych serc" :). Taka lekka, nowoczesna książka romantyczno-obyczajowo-komediowa. Wciągająca :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno teraz znowu się zaczytasz w książkach. Tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę sprawdzić Projekt Królowa, ta książka mnie prześladuje i ma taką śliczną okładkę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe książki, u mnie w takim zestawieniu z pewnością pojawiłaby się księżka Prywatne życie sułtanów, którą ostatnio czytałam

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka