[PRZEDSMAK] „Wszystkie pory uczuć. Jesień” – Magdalena Majcher


Przedsmak to inna nazwa... zapowiedzi. Od czasu do czasu będę Wam podrzucać propozycje ciekawych książek, które niedługo pojawią się na blogu, a nie miały jeszcze swojej premiery. Będę sama wybierać te, które warto już teraz przedstawić. Trafią tu tylko wyjątkowe premiery. Oczywiście standardowo co miesiąc będzie pełne zestawienie nadchodzących premier.

O tym, że uwielbiam pióro Magdaleny Majcher już pisałam. Ta dziewczyna potrafi pisać o sprawach trudnych, codziennych i zaniedbanych, a robi to w sposób poruszający, autentyczny i prosty. Dziś przedstawiam Wam kolejną perełkę, której recenzji możecie się spodziewać już niedługo! A przed Wami... „Wszystkie pory uczuć. Jesień”. Jest to pierwsza część cyklu Cztery Pory Roku, która ukaże się nakładem wydawnictwa Pascal


„Życie Hani to z pozoru bajka. Niepewna siebie dziewczyna z domu dziecka wychodzi za zamożnego i atrakcyjnego wdowca, dostając to, czego nigdy nie miała – dom i rodzinę. Dwadzieścia lat po ślubie wie już jednak, że po napisach „żyli długo i szczęśliwie” nie zawsze jest różowo. Hania czuje się niekochana przez męża, który idealizuje swoją zmarłą pierwszą żonę a bycie pełnoetatową panią domu zaczyna ją męczyć. Na dodatek dają o sobie znać bolesne sprawy z przeszłości. Tej jesieni jednak wszystko się zmieni… Czy Hania stawi czoła lękom i zmierzy się z przeszłością? Czy jej małżeństwo da się jeszcze uratować?”



premiera: 27.09.2017

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Słyszałam już o tej książce. Jestem ciekawa jak rozwinie się fabuła.
    "Przedsmak, bardzo oryginalna nazwa" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Stan nie!błogosławiony" i "Matka mojej còrki" . Świetne książki. Na pewno i tę książkę przeczytam :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się domyślasz, że to nie moje klimaty :) Ale ciekawy pomysł na wyróżnienie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie mogę doczekać się, aż ta książka trafi na moją półkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka niestety nie dla mnie :/ Zupełnie nie moja tematyka :D

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na nazwanie pojedynczych zapowiedzi "przedsmakiem", chwytliwe i oryginalne :) Niestety nie znam jeszcze twórczości Magdaleny Majcher, ale co jakiś czas jej nazwisko gdzieś mi tam miga, więc chyba święta pora nadrobić zaległości :D Co prawda "Wszystkie pory uczuć. Jesień" nie brzmią dla mnie jakoś mega zachęcająco, ale skoro mówisz, że autorka tak dobrze wszystko opisuje, to niewykluczone, że się skuszę :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na nazwę serii :) Uwielbiam wszystko co związane z jesienią, co ma jesień w nazwie, co w jakikolwiek sposób do niej nawiązuje; wspominałam już, że kocham jesień? :D Dlatego będę wyczekiwać twojej recenzji żeby przekonać się, czy to książka dla mnie.
    ps. Tak, wróciłam na dobre :D

    OdpowiedzUsuń

Z książką do łóżka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka